اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی

کشتی جام باشگاه‌های جهان | حبیبی: رقابت‌های کشتی آزاد از فرنگی باکیفیت‌تر بود

سرمربی تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسابقات از سطح خوبی برخوردار است و رقابت‌های امروز از فرنگی باکیفیت‌تر بود.

کشتی جام باشگاه‌های جهان | حبیبی: رقابت‌های کشتی آزاد از فرنگی باکیفیت‌تر بود

هادی حبیبی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به سطح تیم‌های حاضر در این مسابقات، عنوان کرد: مسابقات از سطح خوبی برخوردار است. در رشته آزاد 5 تیم خارجی و 3 تیم داخلی شرکت کرده‌اند. فکر می‌کنم رقابت‌های امروز از رقابت‌های فرنگی باکیفیت‌تر بود و امیدوارم تیم‌های ایرانی بتوانند بهترین نتیجه را بگیرند.

وی افزود: تیم دانشگاه آزاد تمریناتش را از 3 ماه پیش آغاز کرده و تمرینات خوبی را نیز پشت سر گذاشته است. با تقویت چندوزن به این مسابقات آمدیم و امیدواریم کشتی‌گیرانمان کشتی‌های خوبی بگیرند و در حد خودشان ظاهر شوند و نتایج خوبی به دست آید.

سرمربی تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اترک تیم قدرتمندی است و از مهره‌های بسیار خوبی برخوردار است. در مجموع، رقبای سرسختی داریم. البته فکر می‌کنم دانشگاه آزاد یکی از تیم‌هایی باشد که روی سکو خواهد رفت.

حبیبی از میزبانی خراسان شمالی تشکر کرد و گفت: با توجه به سطح بالای این مسابقات، دست اندران کاران زحمات زیادی کشیده‌اند و توانسته‌اند میزبان شایسته‌ای باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول