اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

شهرام محمودی جایگزین غفور می‌شود؟

با مصدومیت امیر غفور، احتمال بازگشت شهرام محمودی به تیم ملی والیبال قوت گرفت.

شهرام محمودی جایگزین غفور می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه لوبه ایتالیا شب گذشته اعلام کرد مصدومیت امیر غفور جدی است و این بازیکن به‌ منظور طی درمان باید ۶ تا ۸ هفته از میادین دور باشد، همین موضوع موجب شد تا ستاره ایرانی تیم والیبال لوبه حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک را از دست بدهد.

کادر فنی برای پر کردن جای خالی غفور در رقابت‌های انتخابی المپیک امروز جلسه‌ای را در فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد. گفته می‌شود دعوت از شهرام محمودی و بازگشت او به تیم ملی یکی از گزینه‌های مورد بررسی کادر فنی محسوب می‌شود. در حال حاضر پوریا یلی، محمود رسولی و امین اسماعیل‌نژاد پشت‌خط زن‌های حاضر در اردوی تیم ملی والیبال هستند.

شهرام محمودی برای حضور در جام جهانی به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شد، اما اواسط اردو به خواسته خودش از تیم ملی کناره‌گیری و خداحافظی کرد.

مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا، از 17 تا 22 دی در شهر جیانگمن چین برگزار می‌شود. ایران با چین تایپه، چین و قزاقستان در گروه اول مسابقات قرار دارد و تیم‌های استرالیا، کره جنوبی، هند و قطر هم در گروه دوم به میدان می‌روند.

در مرحله نخست انتخابی المپیک که به صورت جهانی برگزار شد،‌ تیم‌های برزیل، آرژانتین، روسیه،‌ ایتالیا، لهستان و آمریکا سهمیه را به دست آوردند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول