اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

کریستوس: مسابقات جام باشگاه‌های جهان مورد تایید اتحادیه جهانی است/ تقدیر از سوریان و یزدانی

نماینده اتحادیه جهانی کشتی با اشاره به تأیید این اتحادیه نسبت به مسابقات جام باشگاه‌های کشتی جهان گفت: حضور بیش از ۳ تیم خارجی در این رقابت‌ها باعث تأیید در تقویم اتحادیه جهانی کشتی می‌شود.

کریستوس: مسابقات جام باشگاه‌های جهان مورد تایید اتحادیه جهانی است/ تقدیر از سوریان و یزدانی

لیاکوس کریستوس در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به تأیید مسابقات جام باشگاه‌های جهان توسط اتحادیه جهانی کشتی اظهار کرد: اگر در این مسابقات بیش از ۳ تیم خارجی حضور داشته باشند از نظر اتحادیه جهانی این مسابقات مورد تأیید است.

وی حضور خود به‌عنوان نماینده اتحادیه جهانی را برای تأیید مسابقات عنوان کرد و افزود: بهتر است این رقابت‌ها برای اهالی کشتی رایگان و بدون دریافت هزینه باشد تا علاقه‌مند بتوانند برای دیدن کشتی‌ها از نزدیک در سالن حاضر شوند.

نماینده اتحادیه جهانی کشتی همچنین از کشتی گیران ایرانی چون حمید سوریان و حسن یزدانی تقدیر کرد و گفت: علی‌اکبر طهماسبی به‌عنوان دارند سوت طلایی کشتی در سال ۲۰۱۰ از جمله افرادی است که در کشتی ایران شناخت دارم.

وی در ادامه به نزدیک بودن فرهنگ ایران و یونان اشاره کرد و افزود: یونان، مصر و ایران دارای فرهنگ‌های نزدیکی هستند و عملکردهایی شبیه به یکدیگر دارند.

نماینده اتحادیه جهانی کشتی در انتها ضمن توصیه به برگزاری لیگ‌های مختلف کشتی در کشور تصریح کرد: همه مسئولان باید برای برگزاری مسابقات پای‌کار باشند و استفاده از مربی‌ها خوب ایران می‌تواند زمینه را برای حضور تیم‌های مختلف در مسابقات خارجی فراهم کند.

گفتنی است رقابت‌های کشتی جام باشگاه‌های جهان از روز سه‌شنبه ۲۶ آذرماه آغاز و تا ۲۹ آذر در بجنورد ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول