اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تردد در محورهای استان زنجان در جریان است

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از حضور عوامل راهداری در محورهای استان با توجه به بارندگی‌ها خبر داد و گفت: تردد در محورهای استان با رعایت موارد ایمنی به ویژه همراه داشتن زنجیر چرخ بلامانع است.

تردد در محورهای استان زنجان در جریان است

جواد یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آغاز بارش برف و باران در محورهای استان از بامداد امروز اظهار کرد: عوامل راهداری با حضور در محورها، نسبت به ایمن سازی محورها برای تردد اقدام کرده‌اند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با تاکید بر در جریان بودن تردد در محورهای استان افزود: با توجه به بالا نبودن حجم بارندگی‌ها همه جاده‌ها نیازمند نمک پاشی نیستند، ولی محورهای طارم به دلیل وقوع کولاک، جند بار نمک پاشی شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت راه‌های روستایی هم متعاقبا اعلام خواهد شد، تصریح کرد: وضعیت این راه‌ها بعد از بررسی کامل، به لحاظ تردد و احتمال بسته شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

یوسفی با توصیه به مسافران محورهای استان زنجان به ویژه، محورهایی که گردنه دارند برای رعایت موارد ایمنی به ویژه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی افزود: مسافرانی که قصد رانندگی در محورهای گردنه‌دار را دارند، حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند، چرا که تردد در این نقاط بدون تجهیزات ایمنی ممکن نیست.

گفتنی است، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با استقرار 500 نیروی انسانی در 30 راهدارخانه و با بهره‌گیری از حدود 280 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین نسبت به امدادرسانی در محورهای استان اقدام می‌کند.

انتهای پیام/73004/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول