اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پایگاه کوهستان مهدی‌شهر برای افتتاح در دهه فجر آماده شود

معاون ‌هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: پایگاه کوهستان هلال احمر از نیازهای شهرستان مهدی‌شهر در فصول مختلف سال است که باید با برطرف شدن مشکلات برای افتتاح در دهه فجر آماده شود.

پایگاه کوهستان مهدی‌شهر برای افتتاح در دهه فجر آماده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، منوچهر فخری ظهر امروز در جلسه پیگیری پروژه‌های شهرستان مهدی‌شهر اظهار کرد: گاهی عدم تعامل بین مدیران دستگاه‌های اجرایی و همچنین دستگاه‌های خدمات‌رسان چون آب، برق و گاز سبب توقف و عقب‌ماندگی در اجرای برخی پروژه‌ها خواهد شد.

وی اضافه کرد: این کج‌سلیقگی‌ها همراه با تأخیر در زمان بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، حلاوت و شیرینی استفاده از این طرح‌ها را برای مردم از بین خواهد برد.

معاون ‌هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه تغییر کاربری باغ‌ها و فضای سبز در بخش مدیریت امور شهری از خطوط قرمز ما است، افزود: درجزین به وجود باغ‌های پربار خود زیباست؛ مهدی‌شهر و شهمیرزاد به فضای سبز و طبیعی، بوستان‌های زیبا و بافت اقلیمی خود زیباست که باید برابر تغییر کاربری این مکان‌ها به مسکونی و تجاری از آنها حفظ و حراست شود.

فخری بیان کرد: این ظرفیت‌ها و نعمت‌های خدادادی، حق مردم است و باید برای این مردم حفظ و نگهداری شود و شهرداری و شورای شهر، به‌هیچ‌عنوان اجازه تغییر کاربری در این خصوص را ندارند.

وی عنوان کرد: انتقال اعتبار برخی پروژه‌ها توسط اداره کل راه و شهرسازی برای پرداخت حقوق نیروهای طرحی، به‌هیچ‌عنوان قابل‌قبول نیست و باید از این مورد خودداری شود.

معاون ‌هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: اعتبار و بودجه‌ها باید به پروژه‌هایی اختصاص یابد که روند اقدامات و عملیات اجرایی آن طبق روال و رو به پیشرفت باشد و عقب‌ماندگی و توقف چندین ساله ندارد.

فخری گفت: مشکلات واگذاری انشعابات برق، آب و گاز مجموعه سالن ورزشی بانوان درجزین طی تعامل اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و دستگاه‌های خدمات‌رسان طی ۱۰ روز آینده برطرف و این مجموعه برای افتتاح در دهه فجر سال جاری آماده شود.

وی اظهار کرد: موارد و مسائل در زمینه راه دسترسی شهرک امیرالمؤمنین (ع) درجزین توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با قید فوریت برطرف شود.

معاون ‌هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان افزود: مشکلات انشعابات پروژه کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهدی‌شهر طی ۲۰ روز آینده برطرف شود و پس از تحویل موقت و باید برای افتتاح در دهه فجر سال جاری از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان آماده شود.

فخری بیان کرد: پایگاه کوهستان هلال احمر یکی از نیازهای شهرستان مهدی‌شهر در فصول مختلف سال به‌خصوص فصل سرما و بارش برف و باران است که باید با برطرف شدن مشکلات انشعابات، برای افتتاح و بهره‌برداری در دهه فجر سال جاری آماده شود.

وی خاطرنشان کرد: برای رفع موانع و مشکلات پروژه‌های مجتمع صنفی خلیج فارس، منطقه پاپالو مهدی‌شهر، سایت اداری مهدی‌شهر، پیچ دربند، گازرسانی به دربند، بلوار خلیج فارس، کمربندی مهدی‌شهر و شهمیرزاد، پایگاه کوهستان هلال احمر و کمبودها و مشکلات فولادمحله، بحث و تبادل‌نظر و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول