اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

بهای بلیت پیست اسکی بین‌‌المللی دیزین اعلام شد

فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران قیمت بلیت پیست اسکی بین‌المللی دیزین را اعلام کرد.

بهای بلیت پیست اسکی بین‌‌المللی دیزین اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون اسکی، فدراسیون اسکی ایران در جهت توسعه این ورزش و تسهیل شرایط برای علاقمندان قیمت بلیت پیست اسکی بین‌المللی دیزین را با شرایطی ویژه اعلام کرد.

بر همین اساس قیمت بلیت اسکی‌‌باز برای استفاده در روزهای شنبه تا چهارشنبه ۱۳۳ هزار تومان است که به انضمام ۵ هزار تومان هزینه بیمه و ۱۲ هزار تومان مالیات بر ارزش افزوده مجموعا مبلغ ۱۵۰ هزار تومان تعیین شد.

قیمت بلیت اسکی‌باز‌ برای استفاده در روزهای پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل ۱۶۰ هزار تومان است که به انضمام ۵ هزار تومان هزینه بیمه و ۱۵ هزار تومان مالیات بر ارزش افزوده مجموعا مبلغ ۱۸۰ هزار تومان تعیین شد.

قیمت بلیت اسکی‌‌باز برای گروه سنی زیر ۱۲ سال جهت استفاده در تمامی روزهای هفته ۸۸ هزار تومان است که به انضمام ۵ هزار تومان هزینه بیمه و ۷ هزار تومان مالیات بر ارزش افزوده مجموعا مبلغ ۱۰۰ هزار تومان تعیین شد.

قیمت بلیت گردشگر (استفاده از تله‌کابین) جهت استفاده در تمامی روزهای هفته ۶۰ هزار تومان است که  به انضمام ۵ تومان هزینه بیمه و ۵ هزار تومان مالیات بر ارزش افزوده مجموعا مبلغ ۷۰ هزار تومان تعیین شد.

در حال حاضر هر دو مسیر شمشک به دیزین (پارکینگ بالا) و جاده چالوس (پارکینگ پایین) به صورت کامل باز است و مشکلی برای تردد مراجعه‌کنندگان گرامی به پیست اسکی بین‌المللی دیزین وجود ندارد.

همچنین با هماهنگی فدراسیون اسکی و جهت رفاه حال مراجعه‌کنندگان گرامی، قیمت ورود به پارکینگ بالای پیست اسکی دیزین و تردد از مسیر شمشک به دیزین با کاهش ۱۰ هزار تومانی، مبلغ ۲۰ هزار تومان در سال جاری اعلام می‌گردد.

دارندگان کارت عضویت فدراسیون اسکی می‌توانند به صورت رایگان از مسیر شمشک به دیزین (پارکینگ بالا) تردد کنند.

استفاده از بلیت گروه سنی زیر ۱۲سال در شرایطی میسر است که فرد دارای کارت عضویت فدراسیون اسکی با مشخصات کامل باشد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول