اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

شیرکوند: هدف‌مان معرفی فرهنگ غنی ورامین است/ ضرر را به جان خریدیم

کاپیتان تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: مهمترین هدف‌مان در سال جاری رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور معرفی فرهنگ غنی ورامین است.

شیرکوند: هدف‌مان معرفی فرهنگ غنی ورامین است/ ضرر را به جان خریدیم

احسن‌الله شیرکوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شرایط تیم والیبال شهرداری ورامین در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: امسال زحمات زیادی کشیده شده و با یک برنامه‌ریزی حدوداً 6 ماهه کار را آغاز کردیم. چون منافع ملی همیشه مهمتر از هر موضوع دیگری است فعلاً مسابقات لیگ تعطیل شده است. باشگاه ما و کادر فنی ورامین به نظر فدراسیون احترام گذاشت. 

وی با بیان اینکه ما هم درک می‌کنیم که المپیک بسیار مهمتر از هر موضوع دیگری است، خاطرنشان کرد: ایجاد وقفه در لیگ برتر را از چند منظر می‌توان بررسی کرد که بخش اول آن به هزینه‌هایی که باشگاه‌ها باید انجام دهند، مربوط می‌شود. پیش‌بینی ما این بود که لیگ تا 27 اسفند تمام خواهد شد، اما حالا همه چیز تغییر کرده است. اعتقاد دارم که داورزنی واقعاً با درایت است و همه باشگاه‌ها باید به نظر وی احترام بگذارند.

کاپیتان تیم والیبال شهرداری ورامین عنوان کرد: چون ما کار را زودتر شروع کرده‌ایم، فصل برای ما طولانی‌تر می‌شود. آرزو می‌کنم والیبال ایران به المپیک برود، چون همه باشگاه‌ها هم از این موضوع سود می‌برند. ما ضرر را به جان خریدیم تا انشالله تیم ملی به توکیو برود، اما واقعاً از حالا باید برای سال‌های آینده برنامه‌ریزی کنیم.

شیرکوند درمورد غیبت تیم والیبال شهرداری ورامین در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به دلیل بدهی به دو بازیکن خارجی، تصریح کرد: به عقیده من فدراسیون والیبال نیازمند یک کمیته حقوقی است. امسال به هر دلیلی بازیکن خارجی در لیگ نداریم، اما به هر حال باید یک کمیته حقوقی در فدراسیون داشته باشیم تا به باشگاه‌ها مشورت بدهند. در این صورت باشگاه‌های ما در موارد مختلف با مشکل روبرو نخواهند شد. باشگاه شهرداری ورامین از حضور دو بازیکن خارجی بسیار متضرر شد و دیدیم که در نهایت حضور در جام باشگاه‌های جهان را از دست دادیم. باشگاه‌ ما برنامه‌ریزی خوبی انجام داده تا دیگر شاهد این اتفاقات در ورامین نباشیم.

وی با بیان اینکه تیم ما یک تیم 30 نفره نیست، بلکه یک شهر است، گفت: من انتقادهایی به سرمربی تیم ملی دارم؛ ای کاش کولاکوویچ به ورامین می‌آمد و بازی‌های تیم‌مان را می‌دید، چون فکر می‌کنم او می‌توانست بازیکنان بیشتری را از تیم ما به اردوی تیم ملی دعوت کند. این مسائل از نظر انگیزشی کمک زیادی به بازیکنان می‌کند.

شیرکوند با بیان اینکه غیبت ملی‌پوشان ورامین ممکن است اختلالی در تمرینات تیم ایجاد کند، اظهار داشت: ما کادر فنی بسیار خوبی داریم و به عنوان مثال نجاتی در بخش بدنسازی بسیار عالی ظاهر شد و به نظرم می‌تواند به تیم‌های ملی ما هم کمک کند. اگر به یاد داشته باشید ولاسکو در سال‌های اول از ملکی که قهرمان وزنه‌برداری بود به عنوان مربی بدنساز استفاده کرد. در تمرینات ما هر روز بازیکنان وزن می‌شوند، این در حالی است که در تمرینات تیم ملی هم این اتفاق رخ نمی‌دهد.

کاپیتان تیم والیبال شهرداری ورامین با بیان اینکه باید روند پیش‌فصل را دوباره تکرار کنیم، گفت: ما به فکر اردو و برگزاری بازی دوستانه هستیم تا تیم در سطح بالایی بماند. هدف نهایی ما این است که ورامین را به عنوان شهری با قدمت و فرهنگ غنی به همه معرفی کنیم. معرفی اماکن و فرهنگ قوی مردم ورامین از جمله مهمترین اهداف باشگاه ما در سال جاری است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول