اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

لاوسینگ: دنبال زنده‌کردن ورزش زورخانه‌ای در هند هستیم/ به حمایت فدراسیون جهانی نیاز داریم

مربی و ورزشکار رشته زورخانه‌ای از هندوستان گفت: در حال تلاش هستیم تا دوباره این رشته را در هند زنده کنیم؛ کار سختی داریم و نیازمند حمایت بیشتر مسئولان فدراسیون جهانی برای توسعه ورزش زورخانه‌ای هستیم.

لاوسینگ: دنبال زنده‌کردن ورزش زورخانه‌ای در هند هستیم/ به حمایت فدراسیون جهانی نیاز داریم

به گزارش خبرگزاری فارس، پنجمین دوره آموزش مربیگری درجه C ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی طی روزهای 16 تا 21 آذرماه در آکادمی فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با حضور شرکت‌کنندگانی از کشورهای جمهوری آذربایجان، هندوستان، عراق، پاکستان، ترکیه، روسیه و بلاروس برگزار شد.

لاوسینگ، مربی و ورزشکار رشته زورخانه‌ای از هندوستان در این خصوص اظهار داشت: متاسفانه این رشته هنوز طرفداران زیادی در هند ندارد. قبلا فدراسیون داشتیم و قرار بود سال آینده مسابقات قهرمانی آسیا را برگزاری کنیم.

وی ادامه داد:‌ من خودم کشتی‌گیر هستم و در دهلی زندگی می‌کنم؛ چندین دوره هم در مسابقات مختلف شرکت کرده‌ام. اکنون 40 تا 50 ورزشکار را در هند تمرین می‌دهم و ماه دسامبر مسابقات اصلی انتخابی هند را برگزار خواهیم کرد. متاسفانه رئیس فدراسیون هندوستان چندی قبل فوت کرد و هنوز کسی این مسئولیت را نپذیرفته است.

مربی و ورزشکار رشته زورخانه‌ای از هندوستان گفت: در حال حاضر 2 مرشد و مربی داریم و در حال تلاش هستیم تا دوباره این رشته را در هند زنده کنیم. کار سختی داریم و نیازمند حمایت بیشتر مسئولان فدراسیون جهانی برای توسعه این رشته در هند هستیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول