اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

مشایخی: کارِ گروهی می کنیم و به یک بازیکن متکی نیستیم/ بازی حساسی مقابل گرگان داریم

ملی پوش تیم بسکتبال پتروشیمی گفت: حُسن تیم ما انجام کارهای گروهی است و به یک بازیکن متکی نیستیم.

مشایخی: کارِ گروهی می کنیم و به یک بازیکن متکی نیستیم/ بازی حساسی مقابل گرگان داریم

سجاد مشایخی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی پتروشیمی مقابل نفت آبادان در هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در دفاع موفق بودیم اما در کوارتر دوم تمرکزمان را از دست دادیم و بازی نزدیک شد. در این کوارتر دفاع خوبی نداشتیم گل‌های زیادی خوردیم اما در کوارتر سوم و چهارم شرایط بهتری پیدا کردیم و کار در وقت قانونی با مساوی به پایان رسید. 

وی ادامه داد: در وقت‌های اضافه یک مقدار از حریف عقب بودیم اما توانستیم در نهایت بازی را ببریم. این بازی فقط بردش شیرین بود چون عملکردمان آنچنان خوب و راضی کننده  نبود. باید بتوانیم نوسان بازی را کمتر کنیم و یکنواخت بازی کنیم. 

ملی‌پوش تیم بسکتبال پتروشیمی عنوان کرد: بازیکنان خوبی داریم و با کیفیت تمرین می‌کنیم. مهمترین حسن بازی ما کار گروهی است و به یک بازیکن متکی نیستیم.

مشایخی در مورد دیدار حساس پنجشنبه مقابل شهرداری گرگان تاکید کرد: این بازی خیلی برای ما حساس و سخت است. آنها در خانه بازی می‌کنند و تماشاگران پرشوری دارند و از سوی دیگر یک بازیکن تاثیرگذاری یعنی پری پتی را در اختیار دارند و باید به خوبی آن را کنترل کنند.

وی در مورد اینکه کنترل این بازیکن بر عهده خودش خواهد بود، گفت: تنها من نیستم. خوشبختانه اینقدر بازیکن دفاعی داریم که فقط فشار روی یک نفر نخواهد بود. در مسابقه قبلی هم دفاع خوبی داشتیم و از همه تیم‌ها کمتر از 70 گل دریافت کردیم.

گارد راس تیم پتروشیمی در مورد شرایط لیگ، تاکید کرد: مسابقات خیلی حساس و نزدیک دنبال می‌شود و نمی‌توان نتیجه بازی را از قبل پیش‌بینی کرد. به نظرم جایگاه نهایی تیم‌ها از حالا مشخص نیست و همین موضوع جذابیت لیگ را بالا برده است. همه تیم‌ها برای رسیدن به پلی‌آف تلاش می‌کنند و یک برد و باخت تاثیر زیادی در جدول می‌گذارد.

مشایخی با اشاره به اینکه پتروشیمی یکی از  مدعیان است،‌ توضیح داد: همه تلاش می‌کنند خودشان را به پلی‌آف برسانند چون این مرحله از همه مهمتر است. قطعا در پلی‌آف تیم‌ها بازیکن خارجی جذب می‌کنند و کار به مراتب سخت‌تر می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول