اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حسینی: بعد از 3 قهرمانی کارمان سخت شده/ بیرانوند بهترین دروازه‌بان آسیا است

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از کسب 3 قهرمانی متوالی در لیگ برتر کار برای ما سخت شده است.

حسینی: بعد از 3 قهرمانی کارمان سخت شده/ بیرانوند بهترین دروازه‌بان آسیا است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید جلال حسینی پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی سختی بود. ذوب‌آهن تیم خوب و کاملی است، اما عملکرد مناسبی داشتیم و توانستیم به پیروزی برسیم. تلاش کردیم تا 3 امتیاز را به دست بیاوریم که خوشبختانه اینگونه هم شد.

وی ادامه داد: دیدار مقابل ذوب‌‌آهن همیشه برای همه تیم‌ها سخت است. امروز برای ما مهم بود که 3 امتیاز را کسب کنیم که خوشبختانه محقق شد. 

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: 3 سال تلاش کردیم و قهرمان لیگ ایران شدیم. کار ما این است که بجنگیم و به پیروزی برسیم، اما این قهرمانی‌ها کار را برای ما سخت کرده چون فشار زیادی روی تیم بوده و انتظارات هم بالا رفته است. باید با تلاش و همدلی جلو برویم و روز به روز بهتر شویم.

حسینی با اشاره به عملکرد راداشوویچ در بازی امروز گفت: هم رادو خوب است و هم بیرانوند. علی بیرانوند بهترین گلر آسیا است و ما در کنار او، رادو را هم داریم. این دو باید در کنار هم تلاش کنند تا تیم به موفقیت برسد. هواداران هم امروز به ما لطف داشتند و امیدوارم بتوانیم دلشان را شاد کنیم.

وی افزود: باید روند تیم روز به روز بهتر شود. بازیکنان، کالدرون، کادر فنی و باشگاه باید در کنا هم تلاش کنند تا پرسپولیس موفق باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول