اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کشف ۱۱۵ کیلوگرم ماده مخدر «شیشه» در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان، از کشف ۱۱۵ کیلو و ۶۰۰ گرم ماده مخدر شیشه درعملیات مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان خبر داد.

کشف ۱۱۵ کیلوگرم ماده مخدر «شیشه» در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سرهنگ عبدالله حسنی با بیان اینکه طی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر حمل قاچاق مواد مخدر از شرق کشور به پایتخت موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، بیان کرد: در این عملیات، ردپای مجرم سابقه‌دار شناسایی و هماهنگی‌های لازم با پلیس سیستان و بلوچستان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه کشف محموله مواد مخدر با هدایت اطلاعاتی لحظه‌به‌لحظه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان انجام شد، افزود: ماموران مستقر در محور زابل- زاهدان، کامیون حامل مواد مخدر را شناسایی و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه ۱۱۵ کیلو و ۶۰۰ گرم ماده مخدر صنعتی شیشه طی عملیات مشترک با پلیس استان سیستان و بلوچستان کشف‌ شد، گفت: در این راستا پس از تلاش و پیگیری‌های مستمر یک سوداگر مرگ دستگیر شد.

حسنی با بیان اینکه ریشه بسیاری از سرقت‌ها و آسیب‌های اجتماعی از اعتیاد است، اضافه کرد: بر این اساس، مبارزه با قاچاق مواد مخدر در دستور کار ناجا قرار دارد و از هم‌استانی‌ها نیز تقاضا می‌شود هر گونه مورد مشکوک را بلافاصله اطلاع دهند.

انتهای پیام/2249/ک/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول