اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سهرابیان: سهمیه هدف غایی قایقرانی نیست/ می خواهیم در المپیک زنگ تفریح نباشیم

رییس فدراسیون قایقرانی گفت: ما فقط نباید به فکر کسب سهمیه باشیم چرا که مهم درخشش در این رویداد مهم در حد نام ایران هم اهمیت بالایی دارد.

سهرابیان: سهمیه هدف غایی قایقرانی نیست/ می خواهیم در المپیک زنگ تفریح نباشیم

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علیرضا سهرابیان مقدم اهمیت کسب سهمیه برای قایقرانی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: کسب سهمیه المپیکی برای ورزشکاران فدراسیون قایقرانی تا کنون محقق نشده اما مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک در فروردین ماه سال آینده فرصت مناسبی برای تحقق سهمیه است که برنامه ریزی ها برای تحقق این مهم صورت گرفته و تمرینات در قالب اهداف از پیش تعیین شده سپری می شود .

رییس فدراسیون قایقرانی در ادامه رقابت های ورزشکاران ایرانی را در قالب آبهای آرام، اسلالوم، کایاک و کانو همچنین رویینگ و بادبانی عنوان کرد و توضیح داد: فعالیت فدراسیون قایقرانی با برنامه های سه فدراسیون جهانی هماهنگ شده است و رقابت های اسلالوم و کایاک و کانو در تایلند، مسابقات رویینگ در کره جنوبی و رقابت های بادبانی در امارات انجام خواهد شد و در همین راستا، احمد احمدی در بادبانی تمریناتش را در اسپانیا سپری می کند، تیم آبهای آرام و کایاک و کانو در مجموعه آزادی تمرین می کند و در دی ماه هم به قشم می روند و تمرینات رویینگ هم در مجموعه ورزشی آزادی دنبال می شود.

سهرابیان ادامه داد: آنچه مسلم است می توانیم با این فرایند، کسب سهمیه ها را محقق کنیم. حمایت های وزارت ورزش و جوانان مو کمیته ملی المپیک هم بسیار قابل توجه بوده بطوریکه تاکنون چنین  پشتیبانی وجود نداشته اما نباید فراموش کنیم برای موفقیت در المپیک باید برنامه ریزی ها گسترده تر از شرایط فعلی باشد و موفقیت و افتخار در المپیک هم به نوعی دفاع از حیثیت کشور است، بنابراین احساس می کنم وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک که واقعا حمایت بسیار خوبی از فدراسیون قایقرانی داشته اند، باید با عزم ملی از سوی دیگر نهادها مورد حمایت بیشتر قرار بگیرند چرا که افتخارآفرینی در المپیک یک بحث حیثیتی و ملی است و فقط نباید آن را محدود به این دو نهاد کرد.

رییس فدراسیون قایقرانی گفت: کسب سهمیه هدف غایی فدراسیون قایقرانی نیست ما هدفمنان این است که در صورت راهیابی به المپیک زنگ تفریح هم نباشیم و جانانه از حیثیت ایران دفاع کنیم و برای این هدف باید وزارت ورزش و جوانان همچنین کمیته ملی المپیک هم حمایت شوند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول