اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

عبداللهی: هر کسی گل طلایی بزند، برنده ماراتن مسکو می‌شود/ تکواندو سه سهمیه را می‌گیرد

قهرمان سابق تیم ملی تکواندو گفت: تیم ملی یک رویداد بسیار مهم و سختی را پیش رو دارد و در فینال هرکسی گل طلایی را بزند، برنده این ماراتن بزرگ خواهد بود.

عبداللهی: هر کسی گل طلایی بزند، برنده ماراتن مسکو می‌شود/ تکواندو سه سهمیه را می‌گیرد

فرزاد عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که گویا طی چند روز گذشته به همراه تعدادی از دوستان در مناطق زلزله‌زده حضور داشتید و همچون قهرمانان دیگر در حال کمک به مردم زلزله‌زده آذربایجان شرقی هستید، شرایط مردم در حال حاضر چطور است، گفت: وقتی زلزله به آذربایجان شرقی آمد، بنده در مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان در بابلسر بودم. بلافاصله به میانه برگشتم و به همراه نیروهای جهادی راهی محل حادثه شدیم. به هر حال وظیفه انسانی ما بود تا کنار هموطنانمان در این شرایط سخت باشیم، همان مقطع در فضای مجازی اعلام کردم هر کسی تمایل به کمک کردن به مردم زلزله‌زده را دارد، می‌تواند دست یاری دراز کند. خوشبختانه مبلغی پول جمع شد که با آن پول سه کانکس خریداری شد و به روستاهای دور افتاده که شرایط خوبی ندارند، تحویل دادیم. در یکی از روستاها دانش‌آموزان در چادر مشغول درس خواندن بودند که یکی از کانکس‌ها را به آنها دادیم. خوشحالم از اینکه نماینده مردم در این امر خیر بودم.

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی تکواندو در پاسخ به این سوال که تیم ملی تکواندو امروز راهی فینال مسابقات گرندپری می‌شود، شرایط تکواندو ایران را این‌ روزها چطور ارزیابی می‌کنید، خاطرنشان کرد: تکواندو روزهای آرامی را سپری می‌کند. بچه‌ها می‌توانند 3 سهمیه المپیک را در فینال گرندپری مسکو کسب کنند. به هر حال آنها در طول این چند سال در تمرینات اردوها خیلی تلاش کردند. ما این روزها و این شرایط سخت را سال‌های سال وقتی عضو تیم ملی بودیم لمس کرده‌ایم. در این شرایط ویژه و حساس وظیفه ما کمک کردن به تیم ملی تکواندو است. 

عبداللهی در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما می‌توانیم 3 سهمیه المپیک را در مسکو کسب کنیم یا خیر، گفت: 16 نفر برتر هر وزن در مسکو حضور خواهند داشت. تیم ملی یک رویداد بسیار مهم و سختی را پیش رو دارد. بچه‌ها باید هر چه دارند را روز مسابقات به نمایش بگذارند. میرهاشم در فینال با حریف سرسخت کره‌ای مصاف خواهد داد و او تجربه مبارزه با این حریف را در گذشته داشته است. در مجموع هر کسی در فینال گرندپری مسکو از فرصت استفاده کند و گل طلایی را بزند، در این ماراتن بزرگ موفق می‌ شود و سهمیه المپیک را از آن خود می‌کند. سجاد مردانی کاپیتان تیم ملی است. او لیدر تیم ملی محسوب می‌شود و باید به بچه‌ها انرژی مضاعف بدهد. سجاد هم تجربه المپیک را دارد و هم اینکه سال‌ها در تیم ملی حضور داشته و باید تجربیات خود را در اختیار ملی‌پوشان بگذارد. دل ما روشن است، امیدوارم 3 سهمیه را کسب کنیم.

دارنده مدال طلای مسابقات جام جهانیچین در سال 2010 در پایان صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: آرمین هادی‌پور واقعا تکواندوکار سخت‌کوش و زحمتکشی است. او نان سخت‌کوشی خود را می‌خورد و امیدوارم در المپیک توکیو مزد زحمات خود را بگیرد. در هر صورت سربلندی تکواندو، سربلندی همه ما است. جامعه تکواندو دعا کنند تا تیم ملی ابتدا موفق به کسب سهمیه المپیک شود و بعد از آن مدال المپیک را کسب کند. ما باید دست به دست هم دهیم. اگر تکواندو در المپیک موفق نشود، همه ما ضربه می‌خوریم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول