اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

میزبانی روسیه در رقابت‌های یوفا مشکلی ندارد

بر اساس اعلام آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ، میزبانی روسیه در رقابت‌های قهرمانی اروپا (یوفا) مشکلی ندارد.

میزبانی روسیه در رقابت‌های یوفا مشکلی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از insidethegames، آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA) تاکید کرد مسائل دوپینگ روسیه میزبانی این کشور را در رویدادهای مهم از جمله رقابت‌های قهرمانی اروپا (یوفا) تهدید نمی‌کند.

سخنگوی وادا در این باره اعلام کرد تعلیق روسیه با نظر کمیته تطبیق آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ مربوط به رویدادهای چند رشته‌ای و مسابقات جهانی است به همین دلیل رقابت‌های قهرمانی اروپا (یوفا) را شامل نمی‌شود.

یوفا نیز عضو امضا‌کنندگان آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ نیست و زیرمجموعه فیفا محسوب می‌شود با این حال سازمان‌های اروپایی نیز طبق قوانین کارهای خود را انجام می‌دهند.

میزبانی سن‌پترزبورگ در رقابت‌های قهرمانی اروپا مشکلی ندارد و روسیه می‌تواند در این مسابقات شرکت کند. این شهر در سال 2021 نیز میزبان فینال مسابقات یوفا خواهد بود

ممنوعیت روسیه از میزبانی رویدادهای مهم یکی از مواردی است که کمیته تطبیق آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ توصیه کرده است. این تحریم‌ها به دنبال ناسازگاری در نمونه‌های آزمایشگاه مسکو اعمال خواهد شد. مورد دیگری که این کمیته توصیه کرده محرومیت 4 ساله روسیه از حضور در بازی‌های المپیک است.

تصمیم نهایی در این باره قرار است در نشست هیات رئیسه آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ در تاریخ 9 دسامبر به میزبانی پاریس گرفته شود.

روسیه در سال 2022 میزبانی رقابت‌های جهانی والیبال و کشتی را برعهده دارد که باید دید چه تصمیمی در این باره گرفته می‌شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول