اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

جام جهانی شمشیربازی تهران| اسکارسو: ایران آن کشوری نبود که در رسانه‌ها معرفی می‌کردند

نایب رئیس فدراسیون جهانی شمشیربازی گفت: جام جهانی تهران می تواند پیامی برای دنیا باشد که ایران آنطور که در کشورهای دیگر و رسانه ها معرفی می شود، نیست.

جام جهانی شمشیربازی تهران| اسکارسو: ایران آن کشوری نبود که در رسانه‌ها معرفی می‌کردند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جورجو اسکارسو، نایب رئیس فدراسیون جهانی شمشیربازی که برای حضور در جام جهانی جوانان به تهران آمده است، اظهار داشت: در این جام جهانی معمولا کسانی که شرکت می کنند، آینده اسلحه سابر هستند و در المپیک 2028 شرکت می کنند. مسابقات سطح بالایی داشت و دیدید که کویت توانست ایتالیا را شکست دهد.

وی در مورد اینکه ایران می تواند در رویدادهای بزرگ هم در میزبانی کند، گفت: در دنیا هر فدراسیونی که می خواهد میزبانی را شروع کند، از رده جوانان آغاز می کند. ایران هم چند سال است این درخت را کاشته و الان میوه اش را برداشت می کند. با توجه به موفقیت ایران در المپیک ریو و موفقیتی که در توکیو به دست خواهد آورد، متقاعد شدم که شمشیربازان بزرگتری به ایران بیایند.

رئیس فدراسیون شمشیربازی ایتالیا در مورد همکاری با ایران، گفت: ما با دوستان خود در فدراسیون ایران رابطه خوب و صمیمانه ای داریم و تبادل تجربه می کنیم. با توجه به اینکه کویت موفق شد ایتالیا را ببرد، این نشان می دهد که دیگر شمشیربازی فقط مختص قاره اروپا نیست و هیچ تیمی نمی تواند خیالش راحت باشد. شمشیربازی در دنیا خیلی رشد کرده است.

اسکارسو در مورد سفر به ایران تاکید کرد: برای اولین بار بود به تهران آمدم و بسیار شهر زنده و جوانی است. این مسابقات می تواند پیامی برای دنیا باشد که ایران آنطور که در کشورهای دیگر معرفی می شود، نیست.
انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول