اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

برگزاری بازی دوستانه با تونس در برنامه‌های تدارکاتی تیم ملی والیبال

تیم ملی والیبال ایران در صورت فراهم شدن شرایط دیداری دوستانه با تونس برگزار خواهد کرد.

برگزاری بازی دوستانه با تونس در برنامه‌های تدارکاتی تیم ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات انتخابی المپیک والیبال در قاره آسیا، 17 تا 22 دی ماه سال جاری در شهر جیانگمن چین برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران در مرحله گروهی این رقابت‌ها، با تیم‌های چین، قزاقستان و چین‌تایپه همگروه است.

شاگردان ایگور کولاکوویچ در مسیر آماده‌سازی خود احتمالاً دیدارهایی دوستانه با تیم ملی تونس برگزار کنند. امیر خوش‌خبر با تایید این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: زمانی که تیم ملی در مسابقات جام‌جهانی حضور داشت کادر فنی تیم ملی تونس برای برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی ایران ابراز علاقه کرد. تاریخ پیشنهادی آنها دقیقاً پیش از رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا بود.

وی ادامه داد: ما پیگیر این موضوع هستیم. در آن مقطع زمانی کولاکوویچ هم از این پیشنهاد استقبال کرد و حالا باید منتظر ماند و دید که آیا شرایط حضور آنها در ایران به خوبی فراهم می‌شود یا خیر. آنها اعلام کردند که تمام هزینه‌های سفرشان را پرداخت خواهند کرد و این بازی دوستانه هیچ بار مالی برای فدراسیون ندارد.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: تاریخ دقیق برگزاری بازی دوستانه با تونس مشخص نیست، اما در صورت نهایی شدن قطعاً آن را به رسانه‌ها اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول