اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

چاره‌اندیشی مسؤولان برای پایان‌نامه‌های فاقد کاربرد

نماینده ولی فقیه در مازندران یکی از مشکلات اساسی را وجود پایان نامه‌های هزینه بر و فاقد کاربرد در روند حل مشکلات کشور دانست و گفت: مسؤولان باید برای پایان‌نامه‌های فراوان که هزینه گزافی را به دانشجویان و خانواده‌های آنان تحمیل می‌کند و خروجی مشخصی نیز در روند حل مشکلات کشور ندارد چاره‌اندیشی کنند.

چاره‌اندیشی مسؤولان برای پایان‌نامه‌های فاقد کاربرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در دیدار معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با تأکید بر جمعیت بالای جوانان دانشگاهی جویای کار مازندران گفت: توسعه کشور باید با تکیه بر قابلیت‌ها و ظرفیت‌های درونی محقق شود و این مهم نیازمند سرمایه‌گذاری روی جوانان متعهد و با ایمان است.

امام جمعه ساری یکی از مشکلات اساسی را وجود پایان نامه‌های هزینه بر و فاقد کاربرد  در روند حل مشکلات کشور دانست و افزود: مسؤولان باید برای پایان‌نامه‌های فراوان که هزینه گزافی را به دانشجویان و خانواده‌های آنان تحمیل می‌کند و خروجی مشخصی نیز در روند حل مشکلات کشور ندارد چاره‌اندیشی کنند.

سورنا ستاری معاون علمی و فن آوری رئیس جمهور نیز در این دیدار دانشگاه‌ها را محور توسعه آینده کشور خواند و افزود: هم اکنون  ۴ هزار و ۷۰۰ شرکت دانش‌بنیان با ۹ هزار میلیارد تومان بودجه در عرصه پژوهش و تحقیقات میدانی  فعالیت دارند.

وی نیروهای انسانی تحصیلکرده را بهترین سرمایه مازندران ذکر کرد و خواستار توجه به این ظرفیت‌های اساسی در روند توسعه مازندران شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول