اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

دبی میزبان مسابقات گرندپریکس پارادوومیدانی در سال 2020 شد

میزبانی نخستین مسابقات گرندپریکس پارادوومیدانی قهرمانی جهان در سال 2020 به دبی سپرده شد.

دبی میزبان مسابقات گرندپریکس پارادوومیدانی در سال 2020 شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از insidethegames، فدراسیون جهانی پارادوومیدانی تقویم خود را در سال 2020 اعلام کرد که میزبانی نخستین مسابقات گرند پریکس در سال 2020 چند ماه پس از برگزاری مسابقات قهرمانی جهان، به دبی واگذار شده است.

باشگاه دبی در اوایل این ماه میزبان بهترین ورزشکاران جهان در مسابقات جهانی بود و دوباره از 14 تا 17 مارس این میزبانی را انجام خواهد داد. این چهارمین سال پیاپی خواهد بود که مسابقات بین المللی فزاع فصل گرندپریکس جهانی پارادوومیدانی را افتتاح می‌کند.

این مسابقات به عنوان یکی از مراحل کسب سهمیه پارالمپیک این فرصت را برای ورزشکاران فراهم می‌کند که مهارت‌های خود را در رقابت‌های مقدماتی بازی‌های پارالمپیک توکیو 2020 آزمایش کنند.

شهر سائوپائولو دومین مرحله کسب سهمیه در این رشته خواهد بود که از 26 تا 28 مارس در مرکز آموزش پارالمپیک برزیل برگزار می‌شود. گرند پریکس سپس به آسیا می‌رود و پکن بین 24 تا 26 آوریل میزبان این مرحله خواهد بود. این رویدادها در شهر ایتالیایی جسولو از 22 تا 24 ماه مه، نوتویل در سوئیس از 28 تا 30 ماه مه و پایتخت تونس از 26 تا 28 ژوئن دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول