اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

شاهین‌طبع: فضای بسکتبال گرگان برایم عجیب است/ هیچ زمانی را بیهوده سپری نمی‌کنیم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: چندین سال است در لیگ حضور دارم، اما فضای بسکتبال گرگان واقعا برایم عجیب است.

شاهین‌طبع:  فضای بسکتبال گرگان برایم عجیب است/ هیچ زمانی را بیهوده سپری نمی‌کنیم

مهران شاهین‌طبع در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی‌مان با ذوب‌آهن در اصفهان لغو شد و به دلیل اینکه در رفت و آمد بودیم جلسات تمرینی کمتری را نسبت به هفته قبل برگزار کردیم و این اتفاق یک مقدار خستگی برای بازیکنان داشت.

وی در مورد دیدار با شیمیدر عنوان کرد: بازی سخت و سنگینی برای ماست. امیدوارم بتوانیم رقابت خوبی انجام دهیم بازیکنان آمادگی این بازی را دارند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مورد اینکه شیمیدر شکست سنگینی را در هفته پنجم کسب کرد و شرایط این تیم را چطور می‌بینید، گفت: به هر حال تیم‌هایی که بازی قبلی خود را واگذار می‌کنند، شرایط مسابقه با آنها متفاوت‌تر و سخت‌‌تر می‌شود و باید با تمرکز بالا در این مسابقه حاضر شویم.

شاهین‌طبع در مورد حمایت تماشاگران گفت:‌ تماشاگران خیلی تیم را حمایت می‌کنند و جو بسیار خوبی وجود دارد و خوشبختانه شهرداری و شورای شهر هم خیلی به ما کمک می‌کنند. خود من چندین سال است که در بسکتبال حضور دارم اما فضای بسکتبال گرگان خیلی برایم عجیب است. آنقدر مردم گرگان به بسکتبال علاقه‌مند و پیگیر هستند که هر کاری برایشان انجام شود، کم است. خوشبختانه مسئولان استان هم توجه ویژه‌ای به بسکتبال دارند و به خواست مردم احترام می‌گذارند.

وی در مورد شرایط لیگ امسال گفت: از لحاظ کمی خوب شده است. برخی تیم‌ها که در جذب بازیکنان داخلی مشکل داشتند نقاط ضعف‌هایی که احساس می‌کردند را با آوردن بازیکن خارجی برطرف کرده و شرایط بهتری پیدا کرده‌اند. البته چیزی که اکثر تیم‌ها مشکل دارند بحث سخت‌افزاری است، برخی در بخش سالن و سازمان‌دهی که یک باشگاه باید داشته باشد، مشکل دارند و امیدوارم رفته رفته بهتر شود. 

وی عنوان کرد:‌ وقتی تعداد تیم‌ها زیاد می‌شود باید نگران کمبود بازیکن هم باشیم. یکسری بازیکنان جوان فرصت حضور در لیگ برتر برایشان فراهم می‌شود که اگر شرایط بهتری پیدا کنند، کمک زیادی خواهند کرد. در صورتی که این بازیکنان جوان  تحت پوشش قرار بگیرند، می‌توانند بسکتبال ما را در آینده تغییر دهند.

شاهین‌طبع در پایان در مورد اینکه شهرداری گرگان جزو مدعیان محسوب می‌‌شود و انتظارات بالاست، گفت: ما برای موفقیت تیم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و هیچ زمانی را بیهوده سپری نمی‌کنیم اما به هر حال بسکتبال شرایط خاص خودش را دارد و چیزی را نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم. ما سعی می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم و تلاش کنیم. البته تیم‌های دیگر هم بیکار ننشسته و تلاش می‌کنند. به هرحال برای ما مهم این است که روند رو به رشد داشته باشیم.

به گزارش فارس، دیدار شهرداری گرگان و شیمیدر در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال فردا پنجشنبه ساعت 16 در گرگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول