اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

فخری: عملکرد شمشیربازان در جام‌جهانی رضایتبخش بود/ باید روند خوب‌مان را حفظ کنیم

سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر گفت: از عملکرد بچه ها در جام جهخانی مصر راضی بودم و باید روند خوب‌مان را حفظ کنیم.

فخری: عملکرد شمشیربازان در جام‌جهانی رضایتبخش بود/ باید روند خوب‌مان را حفظ کنیم

پیمان فخری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس، در مورد عملکرد تیم ملی شمشیربازی سابر در جام ‌جهانی مصر اظهار داشت:‌ از عملکرد تیم‌مان بسیار راضی بودم بچه‌ها خیلی خوب کار کردند. می‌توانستیم سهمیه المپیک در همین جا قطعی کنیم اما چین خیلی خوب کار کرد و به نوعی همه چیز را تغییر داد. ما در حال حاضر 40 امتیاز با چینی‌ها در رنکینگ فاصله داریم و آنها تنها در یک صورت می‌توانند ما را پشت سر بگذارند و آن هم اینکه در جام‌جهانی آینده به فینال برسند که این موضوع کمی بعید به نظر می‌رسد.

وی ادامه داد: چینی‌ها نشان دادند که برنامه‌ریزی خوبی دارند و رقیب جدی برای ما محسوب می‌شوند. آنها مقابل آمریکا، فرانسه هم عملکرد خوبی داشتند.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر تأکید کرد: ما توانستیم روند خوب خودمان را در بخش تیمی حفظ کنیم و در رنکینگ هم یک پله صعود داشته باشیم. برای رسیدن به نیمه نهایی رقابت بسیار سختی را با مجارستان داشتیم، اما نتیجه را واگذار کردیم و اگر در این رقابت‌ها می‌توانستیم به نیمه‌نهایی برسیم سهمیه المپیک‌مان قطعی می‌شد.

فخری در مورد اینکه چرا عابدینی عملکرد خوبی در بخش انفرادی تیمی نداشت،‌گفت:‌ واقعیت این است که نمی‌خواستیم روی او فشار بیاوریم و برای المپیک حفظش کنیم. در این دوره چند بازیکن معروف دنیا مانند ژیلاگی از مجارستان هم نیامده بودند و بزرگان شمشیربازی برنامه جدی برای این دوره نداشتند چون وقفه طولانی بین مسابقات افتاده بود.

وی ادامه داد: از قهرمانی جهان تا جام‌جهانی 4 ماه گذشته بود و بازیکنان از شرایط آرمانی خود کمی دور بودند. از سوی دیگر تا جام‌جهانی بعدی هم دو ماه و نیم فرصت است. در این دوره هم داوران آماده نبودند و هم بازیکنان. اشتباهات داوری آنقدر زیاد بود که صدای همه تیم‌ها را درآورده بود.

وی در پایان عنوان کرد:‌ جام‌جهانی لهستان بهمن ماه برگزار می‌شود و به همین دلیل ملی‌پوشان یک ماه استراحت خواهند کرد و از اول دی‌ماه کارمان را آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول