اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

نزدیک‌شدن مورینیو به نیمکت دورتموند/آقای خاص،آلمانی یاد گرفت

رئیس باشگاه دورتموند از سرمربی سوئیسی زنبورها حمایت می‌کند اما برخی‌ رسانه‌ها می‌گویند شانس حضور ژوزه مورینیو برای نشستن روی نیمکت بورسیا افزایش یافته است.

نزدیک‌شدن مورینیو به نیمکت دورتموند/آقای خاص،آلمانی یاد گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته «راینهارد رائوبال»،‌ رئیس باشگاه بورسیادورتموند از «لوسین فاوره» حمایت کرد.

عالی‌ترین مقام باشگاه با وجود باخت سنگین 4 بر صفر هفته قبل تیمش از بایرن مونیخ‌،‌عنوان کرد همکاری با سرمربی یک سال گذشته ادامه خواهد یافت اما گزارش رسانه‌ها از چیزی دیگر حکایت می‌کند. این نکته که تغییر و تحولی روی نیمکت مربیگری تیم آلمانی رخ خواهد داد و دورتموند، مقصد جدید «ژوزه مورینیو» می‌شود.

براساس گزارش امروز فرانس‌فوتبال، مورینیو، دور نخست فراگیری زبان‌ آلمانی را با موفقیت پشت سرگذاشته است.

«آقای خاص» فوتبال جهان که از اواخر دسامبر گذشته و با اخراج از منچستریونایتد،‌ بیکار است،‌ در چند ماه اخیر به حضور در تیمی درجه یک از لیگ فوتبال آلمان، علاقمند شده است.

دوستی او با مدیریت باشگاه دورتموند و فراگیری زبان آلمانی، شایعه حضورش را در آینده ای نزدیک بوجود آورده است.

نشریه معتبر فرانسوی عنوان کرد مسئولان بورسیا منتظر نتایج تیم خود تا پایان دور رفت فصل جاری هستند و در صورتی که دورتموند پرستاره همچنان دچار لغزش باشد، حکم عزل را به دست فاوره خواهند داد و با مورینیو، همکاری را شروع می‌کنند.

سرمربی کنونی تیم در سال 2018 سکان هدایت تیم را برعهده گرفت و در تابستان سال جاری‌، با توجه به خرید‌های گسترده و پرشماری که باشگاهش انجام داد، وعده قهرمانی در فصل جاری داده است اما تیم او اکنون با 19 امتیاز در رده ششم جدول لیگ جای گرفته و با صدر فاصله دارد.

بحث حضور این مربی صاحب‌نام پرتغالی در بورسیا در حالی مطرح می‌شود که تا هفته قبل و زمانی که مدیریت باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد هانس دیتر فلیک، سرمربی موقت باواریایی‌ها سکان هدایت تیم را برعهده خواهدداشت،‌ به عنوان گزینه‌‌ای برای بایرن نیز نام برده شد.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول