اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

تمامی ابهامات در تائید صلاحیت بهنام محمودی؛ تائید، تکذیب، تناقض!

در حالی که گفته می‌شود صلاحیت بهنام محمودی برای حضور در انتخاب فدراسیون والیبال تایید شده، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها از این موضوع ابراز بی اطلاعی کرد.

تمامی ابهامات در تائید صلاحیت بهنام محمودی؛ تائید، تکذیب، تناقض!

به گزارش خبرگزاری فارس، تائید صلاحیت کاندیداهای انتخابات فدراسیون والیبال مهمترین سوژه این فدراسیون در آستانه برگزاری انتخابات است. صبح امروز برخی اخبار موثق حاکی از آن بودند که صلاحیت بهنام محمودی برای حضور در انتخابات فدراسیون والیبال تایید شده است. در ادامه بهنام محمودی هم این موضوع را تایید کرد و به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: به من خبر داده اند نامه تایید صلاحیتم صادر شده است.

خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس برای پیگیری این موضوع با مهدی مستجاب الدعوه، مسئول امور مجامع فدراسیون‌ها تماس برقرار کرد. وی در خصوص تایید صلاحیت بهنام محمودی برای حضور در انتخابات فدراسیون والیبال اظهار داشت: نامه تایید صلاحیت محمودی صادر شده و در انتظار تایید و امضا است. تا زمانی که این نامه امضا و شماره نشود، وجاهت قانونی ندارد و نمی توانیم آن را به فدراسیون ابلاغ کنیم.

این در حالیست سیدمحمد شروین اسبقیان مدعیست از وجود چنین نامه ای اطلاع ندارد. مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد این موضوع خاطرنشان کرد: صبح امروز در جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی بودم؛ پس از آن با مهدی تاج دیداری داشتم و حالا هم با برخی از همکاران جلسه دارم. هنوز نامه‌ای مبنی بر تایید صلاحیت بهنام محمودی ندیده‌ام. هر زمانی که نامه را ببینم می‌توانم بیشتر درمورد آن صبحت کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که تنها 3 روز تا زمان برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال باقی مانده است، همچنان تناقض‌ها اظهارات مسئولان وزارت ورزش حرف اول را می‌زند.

پیش از این براساس اعلام معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، بعد از بررسی‌های به‌ عمل آمده توسط مراجع ذی‌صلاح نظارتی، محمود افشاردوست، محمد رضا رشیدی، محمدرضا داورزنی، احمد سعادتمند، افشین داوری و امیر حسین منظمی برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال مورد تایید قرار گرفته بودند.

انتخابات فدراسیون والیبال قرار است روز چهارشنبه، 29 آبان ماه برگزار شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول