اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

دی‌جورجی: نبرد تیم‌های بدون شکست در سری A، چالش بزرگی است

سرمربی تیم والیبال لوبه گفت: مصاف تیم‌های بدون شکست در سری A ایتالیا یک چالش بزرگ برای هر دو تیم است.

دی‌جورجی: نبرد تیم‌های بدون شکست در سری A، چالش بزرگی است

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته پنجم لیگ والیبال ایتالیا با دیدار تیم‌های لوبه و ورونا آغاز شد. در این مسابقه تیم لوبه توانست با نتیجه ٣ بر صفر و با امتیازهای ٢۵ بر ٢٢، ٢۵ بر ١۶ و ٢۵ بر ١٩ حریفش را از پیش‌رو بردارد. هدایت تیم ورونا بر عهده استویچف است.

در هفته ششم تیم لوبه فردا باید مقابل مودنا قرار بگیرد. این دو تیم پیش از شروع رقابت‌های لیگ ایتالیا در سوپرجام مقابل هم به میدان رفتند. تیم والیبال لوبه و مودنا نخستین بازی از رقابت‌های سوپرجام ایتالیا را برگزار کردند که این مسابقه با نتیجه 3 بر یک به سود مودنا خاتمه پیدا کرد. در این مسابقه تیم مودنا توانست با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 21، 27 بر 29 و 25 بر 20 از سد لوبه عبور کند و به فینال برسد.

اندرسون، کریستنسون و هالت، سه بازیکن آمریکایی مودنا هستند که شرایط خوبی در این تیم دارند. در مقابل تیم لوبه هم از حضور چهره‌هایی همچون سیمون، رزنده، غفور و ... هم در طرف دیگر میدان حضور خواهند داشت.

فرناندو دی‌جورجی، سرمربی تیم والیبال لوبه درخصوص این مسابقه اظهار داشت: در آخرین بازی‌مان مقابل ورونا، شاهد پیشرفت‌های زیادی در تیم بودیم که به ما اجازه می‌دهد امتیازهای مهمی را در ادامه راه به دست آوریم.

وی ادامه داد: بعد از یک روز استراحت، حالا به بازی مقابل مودنا فکر می‌کنیم. چند روز بعد از مسابقه سوپرجام، دوباره با هم روبرو خواهیم شد. این بار تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا به هدف‌مان برسیم. قطعاً این بازی یک چالش بزرگ برای هر دو خواهد بود که تاکنون شکستی را در سری A  تجربه نکرده‌اند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول