اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

انصاری: پرسپولیس به صدر جدول نزدیک‌تر می‌شود/تیم ملی جای نگرانی ندارد

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما به صدر جدول نزدیک هستیم و در هفته‌های آینده نزدیک‌تر خواهیم شد.

انصاری: پرسپولیس به صدر جدول نزدیک‌تر می‌شود/تیم ملی جای نگرانی ندارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد انصاری در حاشیه مراسم پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با اعتیاد در جمع خبرنگاران در مورد باخت 2 بر یک تیم ملی ایران مقابل عراق گفت: فکر نمی‌کنم تیم ملی جای نگرانی داشته باشد از 4 بازی باقی‌مانده 12 امتیاز را خواهیم گرفت. انتقاد همیشه است و باز هم خواهد بود. اما همه برای موفقیت تیم ملی کشورمان تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا به جام جهانی صعود کنیم. 

وی در مورد دوقطبی کی‌روش و ویلموتس گفت: من به این مسأله ورود نمی‌کنم، ما باید با تمام توان حامی سرمربی تیم ملی کشورمان باشیم. 

انصاری در مورد اینکه پرسپولیس می‌تواند برای چهارمین بار قهرمان شود یا نه، گفت: ما نتایج خوبی گرفتیم در برخی از بازی‌ها در دقایق آخر امتیاز از دست داده‌ایم اما می‌توانیم دوباره موفق شویم. پرسپولیس به صدر جدول نزدیک است و به صدر جدول نزدیک‌تر هم خواهد شد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه خیلی‌ها از ارنج کالدرون در پرسپولیس انتقاد می‌کنند،‌گفت: من نباید در مورد ترکیب تیم نظر بدهم، بازیکنان موظف هستند خواسته‌های سرمربی را در زمین اجرا کنند.

وی در مورد مشکلات پرداختی به بازیکنان پرسپولیس گفت: مشکلات همیشه بوده الان هم است که امیدوارم حل شود. 

انصاری در مورد اینکه گفته می‌شود به خاطر شکایت‌های برانکو و بودیمیر از بازیکنان خواسته شده که کمتر اعتراض کنند تا این پرونده‌ها حل شود، گفت: همیشه یک پرونده بوده قبل‌تر هم پرونده‌های باشگاه وجود داشته است و باشگاه درگیر پرونده‌های مختلف بوده، مهمتر از همه اینکه بازیکنان تلاش می‌کنند که موفق شوند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول