اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

یوسف‌نژاد: شنیده‌ام استعفای داورزنی قبول شده/ اساسنامه فدراسیون‌ها هنوز به مجلس نیامده است

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی به انتخابات فدراسیون والیبال و حاشیه‌هایی که در این زمینه رخ داده واکنش نشان داد.

یوسف‌نژاد: شنیده‌ام استعفای داورزنی قبول شده/ اساسنامه فدراسیون‌ها هنوز به مجلس نیامده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی‌اصغر یوسف‌نژاد نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت ثبت‌نام نامزدهای انتخابات فدراسیون والیبال گفت: بعد از دوران فرازی که فدراسیون والیبال داشت الان در دوران افت به سر می‌برد و این مسأله به دلیل مسائل مدیریتی و مشکلات موجود است. مقام معظم رهبری هم در این زمینه تأکید کردند که باید هوای والیبال را داشت. در فرایند انتخابات رئیس فدراسیون والیبال کج‌سلیقگی‌هایی صورت گرفته. داورزنی در انتخابات شرکت کرده و این حق طبیعی او است هر چند که به نظر من او شایستگی این مسأله را دارد چرا که عملکرد خوبی در فدراسیون والیبال داشت اما می‌توانست از معاونت وزارت ورزش استعفا دهد تا مورد تهمت قرار نگیرد.

وی ادامه داد: البته او استعفا داده اما اگر استعفا نمی‌داد این سؤال پیش می‌آمد که برگزارکننده مجمع، ناظر مجمع، مجری مجمع و تعیین صلاحیت کاندیداها توسط یک تشکیلات و ساختار صورت می‌گیرد که این درست نیست. ما با وزارت ورزش و جوانان مذاکره و مصاحبه کردیم و داورزنی هم استعفا داد. در این بین برخی‌ها که می‌گویند اگر ایراداتی وجود دارد باید دوباره ثبت‌نام صورت بگیرد باید بگویم که اگر قرار به تکرار دوباره این روند باشد این مسأله به سود والیبال و ورزش کشور نیست. خوشبختانه اعضای مجمع افراد فرهیخته‌ای هستند و به مسائل جانبی توجهی نمی‌کنند و مطمئناً اگر رئیس فدراسیون زودتر انتخاب شود به سود والیبال است. 

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی که با برنامه رکورد صحبت می‌کرد در خصوص اینکه آیا استعفای داورزنی از معاونت وزارت ورزش مورد قبول واقع شده یا نه، تصریح کرد: شنیده‌ام که این اتفاق رخ داده و حتی آقای داورزنی در این زمینه مصاحبه‌ای هم کرده است. اگر داورزنی هنوز معاون وزیر باشد آن زمان موضع‌ ما همان موضع قبلی است و این اصلاً جالب نخواهد بود. 

یوسف‌‌نژاد درباره اینکه شنیده شده وزیر ورزش با استعفای داورزنی موافقت نکرده و منتظر است تا نتیجه انتخابات فدراسیون والیبال مشخص شود، افزود: با شناختی که از درایت و زیرکی آقای سلطانی‌فر دارم او سراغ این داستان‌ها نمی‌رود. فکر نمی‌کنم این مسأله واقعیت داشته باشد و اگر هر چه زودتر انتخابات انجام شود این مسأله به سود والیبال و ورزش خواهد بود. 

وی در خصوص اینکه آیا اساسنامه فدراسیون‌ها که گفته می‌شود به تأیید هیأت دولت رسیده به مجلس شورای اسلامی ابلاغ شده است یا نه، ادامه داد: حدود یک و نیم ماه قبل بود که من این خبر را دیدم اما از آنجایی که مصوبات هیأت دولت به مجلس می‌‌آید تا به حال چنین چیزی به مجلس ابلاغ نشده و این یا به این خاطر است که در هیأت دولت هنوز تصویب نشده که من به این مسأله احتمال می‌دهم یا اینکه به مجلس ارسال نشده است. باید این مصوبه به مجلس بیاید تا با قانون آن را تطبیق دهیم و اگر زمینه اجرایی داشت به دولت ابلاغ خواهد شد.

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه چطور داورزنی از معاونت وزارت ورزش استعفا داد اما فردای استعفایش حکم دبیر مجمع فدراسیون دو و میدانی را امضا کرده، گفت: من هم این نامه را دیدم اما احتمال می‌دهم که او قبل از استعفا این نامه را امضا کرده باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول