اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

حناچی این بار به خاطر جدایی ری از تهران تذکر گرفت

عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری در مورد انجام بحث کارشناسی درباره جدایی ری از تهران غفلت کرده و در این راستا به شهردار تذکر می‌دهیم.

حناچی این بار به خاطر جدایی ری از تهران تذکر گرفت

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران در یک صد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر در تذکری به شهردار تهران اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شهرداری در مورد جدایی ری از تهران بحث کارشناسی انجام نداده و بنده مطالب زیادی در این زمینه داشتم و علی‌رغم مخالفتم باید اقدامات کارشناسی مغفول‌مانده در این راستا انجام گیرد و بنده در این زمینه به شهرداری تذکر می‌دهم.

وی در ادامه بیان داشت: شهرداری در برخی از حوزه‌ها مشارکت دارد ولی حضور ندارد، برای مثال مدیران فرهنگی اعلام کردند که در هفته کتاب ناشران بدون تخفیف عرضه شود؛ چراکه وزارت ارشاد به تنهایی امکان اختصاص اعتبار ندارد.

عضو شورای شهر تهران اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بر همی اساس احتمال می‌رفت که در هفته کتاب شاهد حضور کمتر مردم برای خرید باشیم، ولی شهرداری خوشبختانه در نهایت پذیرفت که این مابه‌التفاوت را بپذیرد و مردم بتوانند آثار مورد نظر خود را تهیه کند.

مسجد جامعی گفت: از نویسندگان، معلمان، طلاب و دانشجویان می‌خواهم که در کتابفروشی‌ها حاضر شوند و نسبت به خرید کتاب اقدام کنند.

وی افزود: شورای انقلاب نیز می‌تواند کتابفروشی‌های محلی را شناسایی و با همکاری شورایاری‌ها آنها را به پاتوق محله تبدیل کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول