اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

قدرتی: از پیش‌بازنده نیستیم/ جوانان با انگیزه‌ ما می‌توانند معادلات لیگ کشتی را بر هم بزنند

سرمربی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد خوزستان گفت: در دیدار مقابل بازار بزرگ در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر از پیش‌بازنده نیستیم.

قدرتی: از پیش‌بازنده نیستیم/ جوانان با انگیزه‌ ما می‌توانند معادلات لیگ کشتی را بر هم بزنند

کامران قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره دیدار مقابل تیم بازار بزرگ ایران در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی گفت: بعد از وقفه‌ای 10 ساله بار دیگر در لیگ شرکت کردیم و حدود 90 درصد از کشتی‌گیران تیم ما از دانشجویان دانشگاه آزاد هستند. تیم جوان و با انگیزه‌ای داریم که می‌توانند معادلات را بر هم بزنند. 

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور کشتی‌گیران مطرح و نامدار در تیم حریف آیا شانسی برای پیروزی و حضور در فینال برای خود قائل هستند یا نه، گفت: حریفمان تیم پرمهره و پرستاره‌ای است، اما شرایط تیم ما هم خوب است و جوانان خوبی داریم. از پیش بازنده نیستیم و روز مسابقه نتیجه روی تشک مشخص خواهد شد. لیگ حرفه‌ای است و هر تیمی که مهره‌های ارزشمند‌تری از نظر فنی داشته باشند نتایج بهتری خواهد گرفت، اما ما هم جوانان با انگیزه‌ای داریم و مطمئنم مسابقه‌ای دیدنی خواهد شد. 

سرمربی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد خوزستان درخصوص اینکه آیا به حضور در جام باشگاه‌های جهان نیز فکر می‌کنند یا نه، گفت: نیم نگاهی به حضور در این رقابت‌ها داریم، اما مهم نیست به این مسابقات برویم یا نه. تمام تلاش ما ارائه کشتی‌های زیبا و تماشاگرپسند است؛ مطمئن باشید روز مسابقه هم شاهد رقابتی جذاب و زیبا خواهیم بود. 

قدرتی خاطرنشان کرد: خیلی از کشتی‌گیران مطرح و نامدار در این فصل لیگ شکست خوردند؛ امیدوارم خدا کمک کند و روز مسابقه هم روز خوب بچه‌های ما باشد. امیدوارم سال‌های آینده لیگ با نظم بهتری دنبال شود چرا که لیگ پویا می‌تواند به پیشرفت کشتی کمک کند. امیدوارم کشتی ما در المپیک موفق باشد. 

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول