اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

یزدانی‌خرم: مجبوریم تخلف آیین‌نامه‌ای را به جان بخریم، اما انتخابات فدراسیون برگزار شود

رئیس پیشین فدراسیون والیبال گفت: تخلفات رخ داده، اما مجبوریم این تخلفات را به جان بخریم تا انتخابات فدراسیون هرچه زودتر برگزار شود.

یزدانی‌خرم: مجبوریم تخلف آیین‌نامه‌ای را به جان بخریم، اما انتخابات فدراسیون برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا یزدانی‌خرم درمورد برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال اظهار داشت: من 17 سال رئیس فدراسیون بودم و والیبال را مدرن کردم. از همه مهمتر ما به دنبال زیرساخت‌ها بودیم و تیم‌های ملی را از سراسر کشور انتخاب کردیم.

وی ادامه داد: در زمان مدیریت من در فدراسیون والیبال خواسته مردم به خوبی انجام شد، اما بعد از 17 سال ناگهان گفتند که من باید به فدراسیون کشتی بروم. من چون داورزنی بارزس فدراسیون بود، او را معرفی کردم و هیأت‌ها هم به وی رای دادند و حالا والیبال به اینجا رسید.

رئیس پیشین فدراسیون والیبال که در رادیو گفت‌وگو صحبت می‌کرد، خاطرنشان کرد: داورزنی در زمان مدیریت خود به زیربنا توجه نکرد، به همین دلیل حالا پاسور دوم خوب برای تیم ملی نداریم. داورزنی ناگهان معاون وزیر شد و فدراسیون را رها کرد و اجازه نداد فرد دیگری به فدراسیون بیاید. بی‌رئیس بودن به والیبال ضربه زد، اما چون زیربنا محکم بود تا حالا دوام آورده است.

یزدانی‌خرم افزود: داورزنی در پشت پرده از والیبال حمایت کرد، اما حضور رئیس تاثیر دیگری دارد. اشخاصی که بعد از داورزنی آمدند واجد شرایط نبودند و والیبال کمی لطمه خورد. در ایران نباید مدیریت را گم کرد؛ اگر رئیس آینده یک مدیر واقعی باشد مشکلی وجود نخواهد داشت، اما چون مدیران معمولاً از طریق سیاست ورود می‌کنند فدراسیون‌ها دچار مشکل می‌شوند.

وی که 17 سال ریاست فدراسیون والیبال را برعهده داشت درمورد عدم معرفی نامزدها 15 روز قبل از برگزاری انتخابات، گفت: انتخابات فدراسیون باید زودتر برگزار شود. مجبوریم تخلف آیین‌نامه‌ای را به جان بخریم، اما انتخابات فدراسیون برگزار شود!

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول