اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

موذن: نمی‌توان قول قهرمانی داد/ سیاست پیکان، جوانگرایی است

لیبروی ملی‌پوش تیم والیبال پیکان گفت: شرایط لیگ امسال اصلا قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌توان قول قهرمانی داد.

موذن: نمی‌توان قول قهرمانی داد/ سیاست پیکان، جوانگرایی است

محمدرضا موذن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد پیروزی پیکان مقابل پیام در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود. تیم مشهد عملکرد بسیار خوبی داشت و ما را تحت فشار قرار داد. ما تیم جوانی داریم و در ست سوم به دلیل کم‌تجربگی نتیجه را به حریف واگذار کردیم. خوشحالم که توانستیم در یک بازی بیرون از خانه به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: سیاست باشگاه در سال‌های اخیر این است که جوانگرایی کند. امسال اکثر بازیکنان تیم پیکان جوان هستند. اصلاً نمی‌توان قول قهرمانی داد، چون لیگ بسیار فشرده است و تیم‌ها بسیار نزدیک بهم هستند. تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

لیبروی ملی‌پوش تیم والیبال پیکان درمورد عدم حضور تماشاگران در دیدار مقابل پیام، گفت: والیبال بدون تماشاگران معنا ندارد. می‌دانم اگر آنها در سالن حضور داشتند کار برای ما خیلی سخت می‌شد و شاید نتیجه هم تغییر می‌کرد، اما شخصاً بازی مقابل هواداران را بیشتر می‌پسندم. امیدوارم شرایط به نحوی شود که دیگر شاهد محرومیت تماشاگران والیبال نباشیم.

موذن گفت: ما در هفته چهارم با قرعه استراحت روبرو هستیم. تلاش می‌کنیم تمرینات خود را ادامه داده تا نقاط ضعف خود را برطرف کنیم. ضمن اینکه تلاش خواهیم کرد تا مسابقات لیگ را به دقت زیرنظر بگیریم تا شناخت‌مان از حریفان بیشتر شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول