اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

دلیل عدم حضور بشارتی در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا چیست؟

در حالی که نام رامتین بشارتی در لیست ورزشکاران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا قرار داشت، وی برای شرکت در این رقابت‌ها به دوحه سفر نکرده است.

دلیل عدم حضور بشارتی در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا چیست؟

به گزارش خبرگزاری فارس، چهاردهمین دوره رقابت های تیراندازی قهرمانی آسیا به میزبانی دوحه در حال برگزاری است که در این مسابقات ۳۸ سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو هم توزیع می‌شود.

کاروان ورزشی تیراندازی ایران در این دوره از مسابقات در تفنگ تپانچه و اهداف پروازی شرکت کرده است.

فدراسیون تیراندازی کشورمان ۴ آبان‌ماه در خبری به مراسم بدرقه ورزشکاران به این مسابقات اشاره کرد و اسامی ورزشکاران اعزامی نیز اعلام شد درحالی که در لیست اولیه فدراسیون نام رامتین بشارتی در تیم اسکیت به چشم می خورد اما به نظر می رسد او به دوحه نرفته است.

بشارتی پیش از این در گفت وگویی که با خبرگزاری فارس داشت اعلام کرد قرار است تا مسابقات کسب سهمیه دوحه به آمریکا برود و در این کشور تمرین کند اما نام او در بین ورزشکاران شرکت کننده در روز پنجم مسابقات نیست.

رامتین بشارتی در گفت‌وگو با فارس درباره عدم سفرش به قطر اظهار داشت: از زمانی که به آمریکا آمدم، برخلاف چیزی که فکر می‌کردم، فرصت کافی برای تمدید ویزای جدیدم نبود اگر این ویزا تمدید نشود و از آمریکا خارج شوم، دیگر نمی‌توانم وارد این کشور شوم و برنامه‌ریزی‌ام برای یک سال آینده بهم می‌خورد.

وی افزود: به فدراسیون این موضوع را گفتم و شرمنده‌ام که نتوانستم در خدمت فدراسیون باشم و برای ایران تیر بزنم. نگاه من به آینده است و با توجه به اینکه پیشرفت من در اینجا بیشتر خواهد شد تصمیم گرفتم از آمریکا خارج نشوم تا در آینده با ویزای مولتی در مسابقات بعدی برای تیم ایران رقابت کنم.

کاروان ورزشی ایران تاکنون ۳ سهمیه المپیک را در تفنگ و تپانچه کسب کرده است. سومین سهمیه ایران توسط هانیه رستمیان در مسابقات دوحه به دست آمد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول