اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

ایمان زاده: هوگوها بیشترین تاثیر را در باخت ما داشتند/ لیگ برتر ویترین تکواندوی ایران است

مربی تیم تکواندوی دانشگاه آزادگفت: نمی‌گویم همه این اتفاقاتی که برای ما در لیگ برتر رخ داد به خاطر مشکل هوگوها است، اما این هوگوها بیشترین تأثیر را در باخت ما داشتند.

ایمان زاده: هوگوها بیشترین تاثیر را در باخت ما داشتند/ لیگ برتر ویترین تکواندوی ایران است

رضا ایمان‌زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به  این سؤال که شرایط فنی لیگ برتر تکواندو در فصل جدید از نظر شما چطور است، گفت: لیگ برتر تکواندو به نظرم ویترین کل مسابقات تکواندوی ایران است؛ یعنی بهترین‌ها با بهترین شرایط و  با تلاش مربیان و سرمایه‌گذاری باشگاه‌ها در این لیگ حضور پیدا می‌کنند و به رقابت می‌پردازند. به هر حال ما هر سال شاهد هستیم که تیم ملی تکواندو بهترین بهره را از لیگ برتر می‌برد. بازیکنان در این لیگ از سوی مربیان شناسایی می‌شوند. قطعا یکی از علل موفقیت تکواندوی ایران همین لیگ برتر است.

مربی تیم دانشگاه آزاد در واکنش به این سؤال که چندین بار در طول مسابقه به مشکلات هوگوی الکترونیکی اعتراض کردید، این اعتراض از سوی دیگر مربیان و حتی ملی پوشان در هفته‌های گذشته نیز وجود داشت، موضوع  چیست؟ گفت: بله، متأسفانه هوگوها مشکلات زیادی دارند و هفته‌های گذشته هم این ایراد وجود داشت. قانون داوری این را می‌گوید زمانی که امتیاز در طول مسابقه ثبت نمی‌‌شود باید مشکل بررسی شود. متاسفانه وقتی هوگوها مشکل پیدا می‌کنند کل امتیاز آن بازی را پس از بررسی، داوران پاک می‌کنند و بای باید از اول شروع شود! متاسفانه ما بازی‌هایی داشتیم که بازیکن ما از لحاظ امتیاز از حریف خود پیش افتاده بود،‌ اما امتیاز او به خاطر مشکل هوگو پاک شد. این در حالی بود که بازیکن ما 5 امتیاز از حریف جلو افتاده بود. متأسفانه این اتفاق باعث شد دوباره راند دوم از اول برگزار شود و در راند سوم دست بازیکن ما شکست. اگر این اتفاق رخ نمی‌داد نه دست بازیکن ما می‌شکست و نه اینکه بازیکن ما بازنده از شیاپچانگ بیرون می‌آمد. ببینید این اتفاق در چه زمانی برای ما رخ داد؟ دقیقاً جایی که با شهرداری ورامین بازی داشتیم. بازی که هر دو تیم مدعی قهرمانی هستند. به نظرم این مشکل باعث شد هم تیم ما و هم باشگاه متضرر شوند.

وی در ادامه صحبت‌های خود، خاطر نشان کرد: برای تماشای بازی دانشگاه آزاد و شهرداری ورامین کلی تماشاچی به سالن آمده بودند تا این رقابت حساس را از نزدیک تماشا کنند. نمی‌گویم همه این اتفاقاتی که برای ما در لیگ برتر رخ داد به خاطر مشکل هوگوها است، اما این هوگوها بیشترین تأثیر را در باخت ما داشتند. ضمن اینکه زوار هم در پخش تلویزیونی هفته گذشته این موضوع را مطرح کرد. فکر می‌کنم اگر این اتفاق ادامه داشته باشد همه تیم‌ها از این هوگوها زخم خواهند خورد.

ایمان‌زاده در پاسخ به این سؤال که این هفته مقابل شهرداری ورامین، بازی را واگذار کردید، برای بازی برگشت چه برنامه‌ای دارید؟ اظهار داشت: این هفته شرایط ما خاص بود، آرمین هادی‌پور را که ملی‌پوش است نداشتیم، متأسفانه عدم حضور ملی‌پوشان در لیگ برتر را به صورت رسمی به ما اعلام نکردند. قبل از مراسم وزن‌کشی هادی‌پور به ما اعلام کرد که آنها اجازه مبارزه کردن در لیگ برتر را ندارند.

مربی تیم تکواندوی دانشگاه آزاد در واکنش به این سؤال که هفته قبل مربیان تیم ملی مدعی بودند که بازی کردن ملی‌پوشان در لیگ برتر هیچ گونه مشکلی ندارد پس چطور شد که این هفته آنها اجازه مبارزه کردن نداشتند، گفت: متأسفانه ما یکی، دو بازیکن داشتیم که آنها آسیب دیدند، اشکبری به دلیل بیماری که داشت در بازی شهرداری نتوانست بازی کند، احسانی از ناحیه مچ پا مصدوم شد و دیگر نتوانستیم از او استفاده کنیم، هادیان در همین بازی مصدوم شد. از طرفی دیگر هم که به ما به صورت رسمی اعلام نکردند که نمی‌توانیم از بازیکنان ملی‌پوش استفاده کنیم، چون هفته‌های قبل اعلام شده بود که ملی‌پوشان در لیگ برتر می‌توانند بازی کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که امسال چطور شد که بازیکنان ملی‌پوش سال گذشته را نتوانستید جذب کنید، گفت: متأسفانه به لحاظ اینکه بازیکنان ملی‌پوش درخواست قراردادهای مالی بیشتر از ما داشتند و ما هم به دلیل اینکه آن مقدار بودجه لازم را نداشتیم نتوانستیم آنها را جذب کنیم، شهرداری ورامین برای فصل جدید آنها را جذب کرد.

ایمان‌زاده در پاسخ به این سؤال که هدف‌گذاری شما برای لیگ برتر امسال چیست،‌گفت: دانشگاه آزاد چندین سال است که در لیگ شرکت می‌کند، هدف ما کمک به تیم ملی تکواندو و ارتقای سطح فنی تکواندو است. این هدف اصلی دانشگاه آزاد است. این باشگاه، باشگاهی نیست که حامی محصول تبلیغاتی در لیگ برتر باشد، حامی ورزش است و کار فرهنگی در ورزش انجام می‌دهد، سال‌های قبل هم روال این باشگاه همین بود و اکثر ملی‌پوشان حال حاضر از تیم نوجوانان دانشگاه آزاد به تیم ملی بزرگسالان ما آمده بودند، نفراتی مثل میرهاشم حسینی، سعید رجبی، آرمین هادی‌پور، عرفان ناظریان و ... این نفرات از دانشگاه ‌آزاد به تیم ملی رسیدند و انصافاً هم مجموعه دانشگاه ‌آزاد همیشه این نفرات را حمایت کرده است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول