اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

احدی: نحوه مشت‌زنی را به جوجیتسو‌کاران آموزش می‌دهم/ تصمیم فدراسیون درباره بوکس حرفه‌ای اشتباه است

سرمربی سابق تیم ملی بوکس گفت: از بوکس دور نیستم و به صورت حرفه‌ای نحوه مشت زنی را به اعضا تیم ملی جوجیتسو آموزش می‌دهم.

احدی: نحوه مشت‌زنی را به جوجیتسو‌کاران آموزش می‌دهم/ تصمیم فدراسیون درباره بوکس حرفه‌ای اشتباه است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اردوهای تیم ملی جوجیتسو کشورمان در حالی این روزها برای حضور در مسابقات جهانی ابوظبی پیگیری می‌‌شود که اکبر احدی‌ سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان از سوی محمدحسن رستمیان رئیس و سیدامیر خوش‌بین نایب رئیس انجمن جوجیتسو به عنوان مربی استایل کونتاکت جوجیتسو انتخاب شد. 

اکبر احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که آیا فعالیت خود را به عنوان مربی جوجیتسو آغاز کرده‌اید یا خیر، گفت: بله، در حال حاضر به عنوان مربی بوکس، در رشته جوجیتسو فعالیتم را آغاز کرده‌ام، امیر خوش‌ بین سرمربی این رشته است و مسئولیت تمرینات مشت زنی ملی پوشان را برعهده من واگذار کرده است. در اردوهای تیم ملی جوجیتسو نحوه مشت‌زنی را به اعضا تیم ملی آموزش می‌دهم و در واقع طرز صحیح استفاده کردن دست در طول مبارزات را به بچه‌ها می آموزم. برخی‌ از ملی پوشان در بحث مشت زنی نیاز به اصلاح در حرکات بوکس را دارند که در اردوها سعی می‌کنم نقاط ضعف را به قوت تبدیل کنم.

مربی تیم ملی جوجیتسو در پاسخ به این سوال که آیا با مسئولیت جدیدی که در تیم ملی جوجیتسو گرفته‌اید، از بوکس ایران دور هستید یا خیر، اظهار داشت: از بوکس دور نیستم، هر روز به صورت کاملا حرفه‌ای در باشگاهی که دارم به شاگردانم بوکس را آ‌موزش می‌دهم و هفته‌ای سه جلسه‌ای هم با تیم ملی جوجیتسو کار می‌کنم. در واقع زندگی من با بوکس آمیخته شده است، اینطور نیست که از این رشته دور باشم. به هر حال بعد از مسابقات قهرمانی آسیا کادر فنی تغییر کرد و از آن تاریخ به بعد هیچ ارتباطی با فدراسیون ندارم. 

سرمربی سابق تیم ملی بوکس در پاسخ به این سوال که به نظر شما فعالیت فدراسیون بوکس در بحث بوکس حرفه‌ای تصمیم درستی است یا خیر، گفت: تا جایی که من اطلاع دارم فدراسیون بوکس کشورمان نمی‌تواند در بوکس حرفه‌ای فعالیت کند. رشته‌هایی که المپیکی هستند و فدراسیون المپیکی دارند نمی‌توانند در رشته‌های حرفه‌ای فعالیت کنند. اتفاقا من گزارشی را خواندم که کمیته بین‌المللی المپیک حضور بوکسورهای آماتور و رقابت‌ آنها با بوکسورهای حرفه‌ای در جریان بازی‌های المپیک 2020 توکیو را ممنوع اعلام کرده است.

وی افزود: فکر می‌کنم هر سازمانی اگر کار خود را انجام دهد هیچ مشکلی پیش نمی‌آید. فدراسیون آماتور باید کار خودش را انجام دهد و سازمان حرفه‌ای هم باید کار خودش را انجام دهد و با این روال هیچ مشکلی پیش نمی‌آید. این تصمیمی است که فدراسیون بوکس گرفته کاملا اشتباه است، چرا که هنوز ما در بوکس آ‌ماتور خروجی نداشتیم که بخواهیم در بوکس حرفه‌ای فعالیتمان را آغاز کنیم. 

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول