اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

حاتمی: تیم بسکتبال ذوب‌آهن دیرتر از دقیقه 90 تشکیل شد

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: خیلی دیر و حتی دیرتر از دقیقه 90 تشکیل شدیم اما بازیکنان جوان خوبی داریم و به آینده امیدواریم.

حاتمی: تیم بسکتبال ذوب‌آهن دیرتر از دقیقه 90 تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهران حاتمی بعد از دیدار مقابل مهرام در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: تیم جوانی داریم که حتی دیرتر از دقیقه 90 تشکیل شد و نتوانستیم حتی بازیکنان اصفهانی که کنار تیم بودند را جذب کنیم.

سرمربی بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان افزود: بازی خوبی نبود و بچه‌های ما خودشان نبودند اما به این تیم امیدوارم و اشکالی نمی‌بینم که چند دیدار را هم شکست بخوریم. تاریخ ثابت کرده که بسکتبال برای جوانان است و امیدواریم بار دیگر این موضوع ثابت شود.

وی عنوان کرد: ذوب‌آهن با روز‌های اوج فاصله دارد. 25 سال قبل خودم در ذوب‌آهن بازی می کردم و به نظرم در یک دهه گذشته رفتار خوبی با بچه‌های اصفهان نشده است. اکثر بازیکنان اصفهانی رفته‌اند و جایگاه لازم را برای بسکتبال اصفهان رقم نزده‌‌اند.

حاتمی در مورد داوری گفت: داوری خوب بود و مشکلی نداشت. تیمی که با اختلاف 30 امتیاز می‌بازد، نباید کاری به داوری داشته باشد.

انتهای پیام/63090/ج10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول