اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

تابش: برنامه‌ریزی برای والیبال سپاهان 3 ساله است

مدیرعامل سپاهان گفت: بودجه مناسبی را برای تیم در نظر گرفتیم؛ مربی با دانشی را استخدام کردیم و ما هم انتظار داریم تیم خیلی خوب کار کند و اصلا تحت فشار برای قهرمانی نیستند؛ انتظار داریم ظرف 3 سال آینده قهرمان ایران و آسیا شویم.

تابش: برنامه‌ریزی برای والیبال سپاهان 3 ساله است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسعود تابش امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد تیم والیبال سپاهان اظهار داشت: در سال گذشته ظرف دو هفته قرار شد که تیم والیبال خود را راه‌اندازی کنیم و با توجه به زمان کم با تلاش مربی‌ها و بازیکنان جوان تیم خوبی را راهی رقابت‌های لیگ یک کردیم و توانستیم در این رقابت‌ها به لیگ برتر صعود کنیم.

مدیرعامل سپاهان ادامه داد: تیم موفق شد و به سوپرلیگ راه پیدا کرد و با توجه به سابقه والیبال اصفهان که در گذشته با تیم شاهین حضور داشت، یک قطب در والیبال کشور بود و واقعا یکی از رقبای اصلی تهران بود و در سال‌های گذشته والیبال اصفهان تقلیل پیدا کرده بود و شخصا نسبت به والیبال این استان دغدغه داشتم؛ رشته والیبال در سطح جهانی هم پیشرفت خوبی داشت؛ تیم اول آسیا شدیم.

وی تصریح کرد: بودجه مناسبی را برای تیم در نظر گرفتیم؛ مربی با دانشی را استخدام کردیم و ما هم انتظار داریم تیم خیلی خوب کار کند و اصلا تحت فشار برای قهرمانی نیستند؛ انتظار داریم ظرف 3 سال آینده حتما قهرمان ایران و آسیا شویم و این دور از دسترس نیست.

تابش بیان داشت: آکادمی والیبال سپاهان را راه‌اندازی کردیم و جوانان خوبی را در سال‌های آینده در والیبال اصفهان از ایران خواهید دید.

مدیرعامل سپاهان با بیان اینکه انتظار داریم تیم ما قدرتمند ظاهر شود، افزود: برخی تیم‌ها دو یا سه برابر ما بودجه صرف کردند و بعید نیست که به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم؛ به آینده این تیم امیدوار هستیم.

وی درباره مکان بازی‌ها نیز گفت: سالن 25 آبان امکانات برگزاری مسابقه را نداشت و امیدواریم که مسائل را ظرف مدت کوتاهی برطرف کنیم؛ تا اطلاع ثانوی در همین سالن بازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/63086/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول