اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

برنامه سفر سپاهان به جم برای بازی مقابل پارس‌جنوبی

سپاهان برای برگزاری بازی هفته نهم لیگ برتر به شهر جم سفر خواهد کرد و تغییری در برنامه این هفته زردپوشان اصفهان وجود ندارد.

برنامه سفر سپاهان به جم برای بازی مقابل پارس‌جنوبی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال سپاهان در چارچوب هفته نهم لیگ برتر پنج‌شنبه 9 مهر میهمان پارس‌جنوبی جم خواهد بود.

در حالی که طی دیروز و امروز و در اخبار مختلف اعلام شده که پارس‌جنوبی جم از مسابقات این فصل لیگ برتر کناره‌گیری کرده است، اما تیم سپاهان برای برگزاری این بازی به جم سفر خواهد کرد و تغییری در برنامه مسابقات به آنها اعلام نشده است.

سیامک قلیچ خانی، مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان در این خصوص به خبرنگار ورزشی فارس، گفت: در خصوص اخبار منتشر شده چیزی به ما اعلام نشده و ما طبق برنامه بلیت سفر را تهیه کرده‌ایم و هتل را نیز رزرو کرده‌ایم قرار است چهارشنبه بعدازظهر از اصفهان به جم برویم  تا در روز پنج‌شنبه بازی خودمان را مقابل پارس‌جنوبی برگزار کنیم و بعد از بازی نیز به اصفهان برمی‌گردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ تیم فوتبال سپاهان روز پنج‌شنبه و از ساعت 18 در ورزشگاه خانگی پارس‌جنوبی به مصاف شاگردان فراز کمالوند خواهد رفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول