اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

ملی‌پوش سنگنوردی: فدراسیون تلاشی برای کسب سهمیه المپیک نکرد

ملی پوش سنگنوردی کشوررمان گفت: خودم مبلغ زیادی برای اردو هزینه کردم، اما فدراسیون هیچ تلاشی برای کسب سهمیه المپیک نکرد.

ملی‌پوش سنگنوردی: فدراسیون تلاشی برای کسب سهمیه المپیک نکرد

علی برات‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عملکردش در مسابقات سنگنوردی المپیک ساحلی اظهار داشت: با توجه به اینکه رقابت‌های المپیکی بود، از هر کشور یک یا دو سنگ نورد برتر شرکت کرده بودند و سطح مسابقات بالا بود. من هم از شرایط بدنی‌ام و نسبت به تمریناتی که کرده بودم، از عملکردم راضی هستم. مسابقات در سه مرحله بود، اما با توجه به اینکه ما دعوت شده بودیم، مستقیما به نیمه نهایی رفتیم.

وی در مورد برنامه‌های بعدی‌اش گفت: 8 روز دیگر باید در مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی شرکت کنیم، اما هنوز اسامی به صورت دقیق از سوی فدراسیون اعلام نشده است.

ملی پوش سنگنوردیکشورمان در مورد اینکه آیا شانس مدال دارد یا خیر، گفت: من همیشه امیدوار بوده‌ام، اما با توجه به اینکه رقابت‌ها در شرق آسیاست، کیفیت‌مان پایین تر می‌آید. چون اختلاف ساعت داریم و بدن‌ها تنظیم نمی‌شود. به ازای هر ساعت اختلاف باید 9 روز زودتر در محل رقابت‌ها حاضر شوید، اما اینطور نیست و یک روز مانده می‌رویم. البته برای مسابقاتی که زیر نظر کمیته ملی المپیک اعزام می‌شویم شرایط بهتر است، اما در مورد فدراسیون اینطور نیست.

برات‌زاده در مورد اینکه مگر برای فدراسیون مدال آوری مهم نیست، گفت: کسی از مدال بدش نمی‌آید، اما شاید به اندازه هزینه‌ای که می‌کند، مهم نباشد. فدراسیون هیچ تلاشی برای کسب سهمیه المپیک نکرد در صورتی که خود من هزینه زیادی برای تمریناتم در اروپا داشتم. خانه شخصی گرفتم و 100 میلیون تومان هم خرج کردم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول