اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستگیری سرشبکه آمدنیوز اقتدار سپاه را نشان داد/ هیچ جا برای دشمن امن نیست

خطیب نماز جمعه سمنان گفت: دستگیری سرشبکه آمدنیوز اقتدار سپاه پاسداران را نشان داد و تأکید می‌کند که هیچ جا برای دشمن امن نیست.

دستگیری سرشبکه آمدنیوز اقتدار سپاه را نشان داد/ هیچ جا برای دشمن امن نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام غلام‌حسین مهدوی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های آیین سیاسی عبادی نماز جمعه مرکز استان سمنان اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اقدامی مقتدرانه و هوشمندانه، سرشبکه «آمدنیوز» را که علیه مردم ایران اقدام می‌کرد، دستگیر کرد و باید این تلاش‌ها مورد تقدیر قرار گیرد.

وی گفت: سپاه پاسداران نشان داده همواره در خط انقلاب و مردم استوار ایستاده است و این‌بار هم کسی را بازداشت کرد که به فساد رسانه‌ای دامن می‌زند و هزینه‌های زیادی برای مردم ما ایجاد کرده بود.

امام جمعه موقت سمنان بیان کرد: روح‌الله زم در جنگ نرم با دشمنان ایران اسلامی هم‌دست و هم‌پیمان شده بود و علیه اسلام و انقلاب فعالیت می‌کرد؛ اما درنهایت با دستان مقتدر سربازان انقلاب دستگیر شد.

مهدوی‌نژاد بیان کرد: سرشبکه آمدنیوز با سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه همکاری داشت و به اجانب وابسته بود و با هدایت آنها، ضربه‌های فرهنگی و دینی فراوانی به ملت ایران و کشورمان وارد می‌کرد؛ اما راه به جایی نبرد و زمین‌گیر شد.

وی تصریح کرد: دستگیری روح‌الله زم در روزهای اخیر، ولوله‌ای در اردوگاه اجانب به راه انداخته و منافقان داخلی را هم برانگیخته است؛ آنها فکر نمی‌کردند این فرد روزی به دام بیفتد.

امام جمعه موقت سمنان اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی امروز باید بدانند که هیچ جا برای آنها امن نیست و باید از دشمنی و عداوت با نظام اسلامی دست بردارند.

مهدوی‌نژاد بیان کرد: آن‌هایی هم که وعده کمک و حمایت از بیگانگان دریافت و علیه کشور و مردمشان اقدام می‌کنند، بدانند روزی در دام خواهند افتاد و در ادامه فعالیت ناکام می‌مانند.

وی با بیان اینکه دست غیب الهی همواره همراه نظام اسلامی و ملت مؤمن و متعهد ایران است، گفت: هر فردی که با این نظام و مردم دشمنی ورزد، با یاری خداوند متعال به سزای عملش می‌رسد و دشمنان ما فکر نکنند جای امنی برای توطئه‌افکنی‌های آنها وجود دارد. 

امام جمعه موقت سمنان از مردم هم خواست تا همچنان گذشته به مقاومت و ایستادگی خود ادامه دهند و آن را تنها راه مقابله با دشمنان بدانند؛ چراکه این وعده‌ای الهی است.

مهدوی‌نژاد گفت: هزینه مقاومت به‌مراتب کمتر از سازش است و بارها این امر را در دوران انقلاب اسلامی تجربه کرده‌ایم و در آخرین تجربه نیز در موضوع هسته‌ای مذاکره کردیم و بدعهدی دشمن را دیدیم و این نشان می‌دهد مذاکره در سایر موضوعات جایز نیست.

وی گفت: تکیه بر توان داخلی مهم‌ترین راهبرد برای شکست دادن دشمنان است و ما با توجه به توان مردم خودمان می‌توانیم نشان دهیم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

انتهای پیام/2249/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول