اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

فرهادی زاد: ووشو ایران خود را به جهان ثابت کرده است

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: امروز ووشو ایران خود را به جهان ثابت کرده و باید برای حفظ و ارتقا این جایگاه، تدابیر ویژه‌ای اندیشید.

فرهادی زاد: ووشو ایران خود را به جهان ثابت کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهین فرهادی زاد، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در حاشیه استقبال از تیم ملی ووشو که برای مسابقات جهانی به چین سفر کرد بود، گفت: خوشبختانه رشته ووشو در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است. کسب خوش رنگ ترین مدال‌ها در این رقابت‌ها حاصل نگاه توسعه‌ای مسوولان این فدراسیون است.

او نتایج سانداکاران و تالو کاران بانوی حاضر در اعزام به شانگهای را مورد توجه قرار داد و با درخشان توصیف کردن آن، بیان کرد که بانوان ملی پوش ووشو خود را در آسیا و جهان ثابت کردند.

معاون وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: نباید فراموش کنیم این نتایج در کشوری به دست آمده که خاستگاه ووشو است. باید بپذیریم ملی پوشان کشورمان برای کسب این مدالها تلاش بسیاری کرده اند که قابل تقدیر است.

وی گفت: امروز ووشو ایران خود را به جهان ثابت کرده و باید برای حفظ و ارتقا این جایگاه تدابیر ویژه‌ای اندیشید چرا که رقبای ایران به ویژه چین برای باز پس گیری جایگاه‌شان استراتژی‌های جدیدی را دنبال خواهند کرد.

فرهادی‌‍زاد حفظ و ارتقا جایگاه ایران در ووشو را امری بسیار مهم برشمرد و عنوان کرد: مطمئن باشید با درایت مسوولان فدراسیون، این موضوع به طور جدی پیگیری و ووشوکاران کشورمان در شرایط بهتری در رویدادهای مختلف برای کشورمان کسب افتخار خواهند کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که روزی این رشته المپیکی شود و تیم ملی ایران با اقتدار در بزرگترین رویداد  ورزشی توانمندی ها واقتدارش را به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول