اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

آرمات: بدهی خاتم اردکان امروز یا فردا پرداخت می‌شود/ در لیگ والیبال حضور خواهیم داشت

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: بدهی باشگاه به فدراسیون طی امروز یا فردا پرداخت خواهد شد و به لیگ برتر اضافه می‌شویم.

آرمات: بدهی خاتم اردکان امروز یا فردا پرداخت می‌شود/ در لیگ والیبال حضور خواهیم داشت

مسعود آرمات در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد علت عدم حضور نام تیم خاتم اردکان در مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر باشگاه‌های کشور که فردا از ساعت 14 در محل فدراسیون برگزار خواهد شد، اظهار داشت: تیم ما در حال برگزاری تمریناتش است و در چند بازی دوستانه هم برگزار کرده‌ایم. شرایط تیم ما از نظر فنی خوب است، اما متاسفانه سازمان لیگ نام ما را در قرعه‌کشی قرار نداده است.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: باشگاه ما به فدراسیون بدهکار است که این بدهی طی امروز یا فردا قبل از برگزاری قرعه‌کشی پرداخت خواهد شد. به این ترتیب بعید می‌دانم مشکلی برای حضور تیم ما در رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور باشد.

وی ادامه داد: مبلغ بدهی ما زیاد نیست و قطعاً تا امروز یا نهایتاً فردا پرداخت می‌شود و در قرعه‌کشی لیگ حضور خواهیم داشت. اردکان در سال‌های گذشته عملکرد خوبی در رقابت‌های لیگ برتر داشت و به قهرمانی آسیا هم رسید. امسال هم مسئولان این تیم شرایطی فراهم کرد‌ه‌اند که بتوانند نماینده شایسته‌ای برای استان باشند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول