اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ والیبال؛ نامشخص، بی برنامه و بلاتکلیف/ معلق زیر تور!

تکیلف تعداد تیم‌ها و نحوه برگزاری بازی‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور هنوز مشخص نشده است.

لیگ والیبال؛ نامشخص، بی برنامه و بلاتکلیف/ معلق زیر تور!

به گزارش خبرگزاری فارس، وضعیت لیگ برتر والیبال کماکان مبهم و پیچیده است و سرنوشت تیمهای آن مشخص نیست. سازمان لیگ فدراسیون والیبال در ماه‌های اخیر چند بار زمان تسویه حساب تیم‌ها را به تعویق انداخت تا شاید تیم‌های بیشتری برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کنند، اما این بیانیه‌ها و تهدید‌ها چندان کارساز نبود و تیم‌ها هر زمانی که خودشان صلاح دانستند برای تسویه حساب اقدام کردند.

به گفته مسئولان سازمان لیگ تاکنون تیم‌های پیکان، سایپا، کاله و شهرداری ارومیه تسویه حساب‌های خود را انجام داده‌اند تا به همراه تیم‌های سپاهان، گنبد، فولاد ایرانیان سیرجان و راهیاب ملل مریوان 8 تیمی باشند که می‌توانند در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور پیدا کنند. این در حالی است که ظاهراً اعلام شده سایر تیم‌ها هم هر زمانی بدهی‌های خود را تسویه کنند، می‌توانند در قرعه‌کشی لیگ حاضر شوند.

گفته می‌شود مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور هم قرار است روز چهارشنبه یا پنجشنبه هفته جاری برگزار شود. پیش از این اعلام شده بود که رقابت‌های لیگ برتر از 8 آبان ماه آغاز می‌شود، اما ظاهراً این تاریخ هم قطعی نیست و ممکن است دچار تغییراتی شود.

در شرایطی که فدراسیون با سرپرست اداره می‌شود، لیگ برتر هم شرایط مناسبی ندارد. علی فتاحی، سرپرست فدراسیون والیبال پاسخگو نیست و ظاهرا اعتقادی به پاسخگویی ندارد! خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس بارها برای بررسی عملکرد تیم ملی و آخرین شرایط لیگ برتر با سرپرست فدراسیون تماس گرفت، اما فتاحی ترجیح داد پاسخگو نباشد.

چندی پیش وزیر ورزش اعلام کرده بود که دوران سرپرستی در فدراسیون‌ها همچون آفت است و حالا اهالی والیبال امیدوارند که آفت‌زدایی از فدراسیون والیبال هرچه زودتر انجام شود تا شاید والیبال یک بار دیگر روی آرامش را ببیند.

انتهای پیام/س

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول