اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

اعزام 7 ورزشکار اهداف پروازی به دوحه/ ژن خوب هم راهی قطر می‌شود

7 ورزشکار اهداف پروازی ایران در مسابقات کسب سهمیه المپیک به میزبانی دوحه شرکت می‌کنند.

اعزام 7 ورزشکار اهداف پروازی به دوحه/ ژن خوب هم راهی قطر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین مسابقه تیراندازی کسب سهمیه المپیک از 12 آبان به میزبانی دوحه قطر آغاز می‌شود که کاروان ایران علاوه بر تفنگ و تپانچه قرار است در رشته اهداف پروازی هم شرکت کند.

اهداف پروازی که در مسابقات جهانی فنلاند و قهرمانی آسیا در قزاقستان اصلا نتایج مطلوبی نداشته با 7 ورزشکار در مسابقات کسب سهمیه المپیک شرکت می‌کند این در حالی است که فدراسیون تیراندازی بارها از مشکلات مالی گلایه داشته و حتی چند سفر ملی‌پوشان تفنگ و تپانچه به خاطر مسائل مالی لغو شد.

نکته جالب اعزام امیرمحمد دادگر فرزند رئیس فدراسیون تیراندازی است. وی در مسابقات جهانی فنلاند بین 129 نفر در رده 127 قرار گرفته بود و حالا به مسابقات قهرمانی آسیا می‌رود تا سهمیه المپیک بگیرد. جالب اینجاست که رامتین بشارتی هم با وجود اعزام به فنلاند تیر نزده بود و حالا راهی قطر خواهد شد.

به گزارش فارس، فدراسیون تیراندازی  20 مهرماه مرحله چهارم آزاد اهداف پروازی را برگزار کرد که در این مسابقه علی دوستی اول شد، عبدالقادر شیرمحمدی و امیرمحمد دادگر در رده‌های دوم و سوم ایستادند اما در لیست اعزامی نامی از شیرمحمدی به چشم نمی‌خورد. فدراسیون تیراندازی اعلام کرده رکورد ورزشکاران یکی از دلایل اصلی برای اعزام است.

نکته قابل تامل دیگر این است که رشته اسکیت مربی ندارد و عبدالمحمدی به عنوان مربی تراپ، هدایت ملی‌پوشان اسکیت را نیز برعهده خواهد گرفت.

در رشته تراپ بانوان مرضیه پرورش‌نیا و در رشته تراپ مردان، مسلم میرمحمدی، محمد حسین پرورش‌نیا و امیر حسین‌آقا‌زاده و همچنین در رشته اسکیت نیز علی دوستی و امیرمحمد دادگر و رامتین بشارتی ترکیب تیم اعزامی کشورمان را تشکیل می دهند. هدایت و مربیگری این تیم برعهده فرشید عبدالمحمدی خواهد بود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول