اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

حاتمی: اگر شاهین‌طبع از لحاظ مالی تامین می‌شد، نیازی به حضورش در رده باشگاهی نبود

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: اگر سرمربی تیم ملی بسکتبال از لحاظ مالی تامین می‌شد، دیگر حضورش در باشگاه نیاز نبود.

حاتمی: اگر شاهین‌طبع از لحاظ مالی تامین می‌شد، نیازی به حضورش در رده باشگاهی نبود

به گزارش خبرگزاری فارس، مهران حاتمی در مورد حضور شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال، در تیم باشگاهی اظهار داشت: قبل از اینکه ما چیزی بگوییم، باید نظر فدراسیون و خود شاهین طبع را جویا شویم. این فدراسیون است که سهم بیشتری در این تصمیم دارد، اما فکر می‌کنم با توجه به اینکه تیم ملی روزهای سخت و مهمی را پیش رو دارد،‌ اگر شاهین طبع حمایت مالی خوبی می‌شد حضورش در باشگاه دیگر نیاز نبود.

وی ادامه داد: ما می‌دانیم که مربیان تیم‌های ملی ما بخصوص ایرانی‌ها شرایط خیلی سختی دارند و به همین دلیل آنها ترجیح می‌دهند که بخشی از سال را  در اختیار باشگاه  باشند تا مسائل مالی را جبران کنند.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد،‌ در مورد اینکه سال المپیک را پیش رو داریم و چه کاری باید انجام دهیم که چالش‌ها کمتر شود، گفت: تیم ملی متشکل از عملکرد باشگاه‌ها است و اگر تیم‌های  قوی و منسجم داشته باشیم و بازیکنان جوان ساخته شوند، در نهایت تیم ملی قدرتمند خواهیم داشت. مهمترین ضعف ما در بسکتبال این است که نمی توانیم روی استعدادها هزینه کنیم و اجازه دهیم که به مراحل بالا برسند. 

وی ادامه داد: این حلقه گمشده در تهران و شهرستان‌ها است. امکانات و زیرساخت‌هایی وجود ندارد که جوانان ما رشد و پیشرفت کنند و تیم ملی را پشتیبانی کنند.

حاتمی در مورد شرایط ذوب‌آهن گفت: تیم ما خیلی دیر بسته شد و تنها کاری که کردیم این بود که نفرات جوانی که در سراسر کشور بودند را جمع کردیم تا یک زیرساختی را برای فصل آینده جمع کنیم و جدی تر ادامه دهیم. الان هم تیم جوانی داریم و خیلی ناراحت نیستم که نسبت به گذشته حرفه‌ای تر نیست.  ممکن است باخت‌های بیشتری را بیاوریم، اما عیبی ندارد. فکر می‌کنم برخی اوقات هم در خدمت جوانترها باشیم، ارزش دارد.

وی در مورد بازیکنان خارجی گفت: وقتی از بازیکن خارجی صحبت می‌کنیم باید سطح بسکتبال و بازی‌اش درس خوبی برای سایر بازیکنان باشد، اما وقتی جوان و ارزان باشد خیلی این اتفاق نمی‌افتد، اما به هرحال یک جاهایی دست تیم را می‌گیرد. ما هم به خاطر شرایط مالی که داشتیم بازیکن خارجی قابل قبولی نمی‌توانیم بیاوریم.

انتهای پیام/س

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول