اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

زمزمه‌های جدی برای برکناری رئیس فدراسیون ژیمناستیک/ وزارت ورزش تکذیب می‌کند!

دبیر فدراسیون ژیمناستیک گفت: در رابطه با خبر برکناری رئیس فدراسیون ژیمناستیک، خانم درگاهی با دفتر وزیر ورزش و جوانان تماس برقرار کرد که دبیر شورای معاونین وزارت ورزش خبر را تکذیب کرد.

زمزمه‌های جدی برای برکناری رئیس فدراسیون ژیمناستیک/ وزارت ورزش تکذیب می‌کند!

به گزارش خبرگزاری فارس، صبح امروز خبری مبنی بر برکناری قریب الوقوع یکی از روسای فدراسیونهای ورزشی منتشر شد که فضای ورزش را تحت الشعاع قرار داد. ظاهرا روسای یکی از فدراسیون‌های ورزشی در رشته‌های پایه که در طی سال‌های گذشته ریاستش بر این فدراسیون با حواشی و بعضا تخلفات اداری و اجرایی همراه بوده، این بار متهم به انجام تخلفات مالی سنگینی شده که این موضوع حاشیه‌های جدیدی را برای این فدراسیون ایجاد کرده و به همین دلیل با تصمیم مسئولان وزارت ورزش و جوانان به زودی رئیس فدراسیون برکنار و سرپرست جدید فدراسیون معرفی خواهد شد.

محسن سلیمانی دبیر فدراسیون ژیمناستیک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که آیا قرار است که در فدراسیون ژیمناستیک تغییراتی ایجاد شود یا خیر، گفت: این موضوع اصلا صحت ندارد، عدم صحت این خبر را می‌توانید از نیک‌بین دبیر شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان سوال کنید!

وی در پاسخ به این سوال که اگر این خبر صحت ندارد پس چه دلیلی دارد که امروز این موضوع مطرح شده است؟، گفت: اتفاقا امروز تعدادی از خبرنگاران در رابطه با همین خبر با بنده و رئیس فدراسیون ژیمناستیک تماس برقرار کردند و به همین دلیل اینچه درگاهی با تماسی که با دفتر وزیر ورزش و جوانان داشتند اصل موضوع را پیگیری کردند که آنها هم از این موضوع ابراز بی اطلاعی کردند. حتی از دفتر وزیر ورزش و جوانان به ما اطلاع دادند که هرکسی در رابطه با این موضوع سوالی دارد، می‌تواند از دفتر وزیر ورزش و جوانان سوال کند! در هر صورت متاسفانه امروز خبری مطرح شده که اصلا صحت ندارد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول