اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آیت‌الله علما: با وجود تلاش‌های دشمنان، سیدالشهدا (ع) دل‌ها را تسخیر کرده است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: علیرغم تلاش‌های دشمنان امروز سیدا‌لشهدا دل‌ها را تسخیر کرده است.

آیت‌الله علما: با وجود تلاش‌های دشمنان، سیدالشهدا (ع) دل‌ها را تسخیر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه شیخ مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های امروز نماز جمعه مرکز استان با اشاره به دیدار اخیر رهبر انقلاب با نخبگان، اظهار کرد: رهبری نخبگان را پاره تن ایران نامیدند و این یعنی باید به این عزیزان توجه کامل داشته باشیم.

وی با بیان این جمله مقام معظم‌ رهبری که «حرکت علمی آغاز شده در کشور نیازمند استمرار است» تآکید کرد: باید امکانات لازم برای این جوانان فراهم و از آنان مراقبت و مواظبت شود.

آیت‌الله علما با انتقاد از طولانی بودن فرآیند صدور مجوزها برای فعالیت نخبگان، بیان کرد: رهبر انقلاب بر تسریع در صدور مجوزهای قانونی برای این جوانان تأکید داشتند.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به هشدار رهبر انقلاب در خصوص جریان بددل و بدخواهی که قصد ترویج ناامیدی در کشور را دارد، از مردم خواست در این خصوص مواظب باشند و تصریح کرد: در کشور کارهای بزرگی در حوزه نظامی، پزشکی، مهندسی، نانو انجام شده است و اگر آمریکا امروز کاری به کار ما ندارد، از نجابتش نیست بلکه به خاطر بالارفتن قدرت ما در حوزه نظامی است.

وی با یادآوری روز جهانی پست و هفته استاندارد این ایام را گرامی داشت و 22 مهرماه سالروز شهادت آیت‌الله اشرفی اصفهانی پنجمین شهید محراب در مسجد جامع کرمانشاه را تسلیت گفت و بیان داشت: ایشان تمام وجودش خدمت به انقلاب بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به عظمت اربعین حسینی و سیل جمعیتی که در این مراسم شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: اربعین اعجاز و کرامت سید‌الشهدا است و در دنیا نظیر ندارد.

وی افزود: تمام انبیا و ائمه سختی کشیدند و برای کلمه توحید جانفشانی کردند اما فقط اباعبدالله است که چنین می‌درخشد.

علما در فضائل امام حسین (ع) اظهار داشت: به گفته امام صادق(ع) هیچ روزی همچون روز سیدالشهدا نیست و دعا در زیر قبه آن حضرت مستجاب است؛ 9 امام معصوم بر تربت سید‌الشهدا سجده کردند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: علیرغم تلاش‌های دشمنان امروز سیدا‌لشهدا دل‌ها را تسخیر کرده است.

وی در پایان همه نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی و دوری از معصیت فراخواند و تقوا را از لوازم حتمی سعادت برشمرد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول