اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

پاراتکواندو و پاراکانو به بازی‌های 2022 هانگژو اضافه شدند

براساس اعلام کمیته پارالمپیک آسیا قرار است رشته‌های پاراتکواندو و پاراکانو در بازی‌های 2022 هانگژو حضور داشته باشند.

پاراتکواندو و پاراکانو به بازی‌های 2022 هانگژو اضافه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس، پاراتکواندو و پاراکانو نخستین حضور خود را در بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو تجربه خواهند کرد. کمیته پارالمپیک آسیا (APC) اعلام کرد 22 رشته در بازی‌های 2022 چین حضور خواهند داشت. 19 رشته ورزشی حاضر در این بازی‌ها در بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس نیز شرکت می‌کنند.

تارک سوئی، رئیس پارالمپیک آسیا در این باره گفت: ما خوشحالیم که برنامه بازی‌ها 3 سال زودتر اعلام شده و 19 رشته ورزشی بخشی از بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس هستند.

وی افزود: این بازی‌ها نقش مهمی را در بازی‌های المپیک ایفا و به ورزشکاران کمک می‌کند برای بازی‌های پارالمپیک آماده شوند. این بازی‌ها به ما کمک می‌کند تا جنبش پارالمپیک را در آسیا رشد دهیم.

چانگوون چو، رئیس فدراسیون جهانی تکواندو نیز عنوان کرد: باعث افتخار است که تکواندو به بازی‌های پاراآسیایی 2022 اضافه می‌شود. ما آماده هستیم تا با کمیته پارالمپیک آسیا کار کنیم تا بازی‌ها با موفقیت برگزار شود.

در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا 18 رشته ورزشی حضور داشتند. بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو روزهای 9 تا 15 اکتبر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول