اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

امینی: هدف‌گذاری جودو کسب طلا در پارالمپیک توکیو است/ برای حفظ رنکینگ جهانی تلاش ‌می‌کنیم

رئیس انجمن جودوی نابینایان و کم‌بینایان گفت: هدفگذاری ما برای پارالمپیک 2020 توکیو، کسب مدال طلا در این رقابت‌هاست.

امینی: هدف‌گذاری جودو کسب طلا در پارالمپیک توکیو است/ برای حفظ رنکینگ جهانی تلاش ‌می‌کنیم

علیرضا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره عملکرد جودوکاران نابینای کشورمان در مسابقات جایزه بزرگ ازبکستان گفت: خوشبختانه دو جودوکار اصلی ما در این رقابت‌ها عملکرد خوبی داشتند و با کسب عنوان قهرمانی توانستند جایگاه خود را در بین نفرات برتر اوزان خود حفظ کنند. 

وی درباره کسب سهمیه‌های پارالمپیک توسط نمایندگان کشورمان ادامه داد: کسب 3 سهمیه پارالمپیک توسط جودوکاران کشورمان قطعی شده است، البته خیرالله‌زاده و نوری شرایط بسیار بهتری دارند و با توجه به قرار گرفتن در بین نفرات برتر اوزان خود شانس بیشتری برای حضور در پارالمپیک خواهند داشت، البته غلامی هم موفق به کسب سهمیه شده است، اما چون در رنکینگ پایینی حضور دارد، با توجه به مسابقات باقی‌مانده، کار سختی برای حضور در جمع 2 نفر برتر وزن خود خواهد داشت.

رئیس انجمن جودوی نابینایان و کم‌بینایان گفت: تلاش ما این است که جودوکاران ما دارای رنکینگ یک یا دو باشند تا در جدول قرعه‌کشی بازی‌های پارالمپیک با توجه به سیدبندی در گروه بهتری قرار گیرند، چرا که این موضوع اهمیت دارد که جودوکاران شروع راحت‌تری داشته باشند تا بدنشان راه بیفتد.

امینی تصریح کرد: تمام هدفگذاری و برنامه‌ریزی ما در بازی‌های پارالمپیک برای کسب مدال طلا است، اگر بتوانیم در مدت باقی‌مانده این دو نفر را در رنکینگ یک یا دو نگه داریم، با شرایط خوبی در پارالمپیک توکیو حاضر خواهیم شد. دو مسابقه رنکینگ دیگر باقی مانده که اگر نمایندگان ما بتوانند امتیازات لازم را کسب کنند، این اتفاق دور از دسترس نخواهد بود. 

رئیس انجمن جودوی نابینایان و کم‌بینایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک حمایت‌های خوبی داشته‌اند و مشکلی نداریم. هماهنگی خوبی با مراجع بالاتر داریم و بچه‌ها هم باید تلاش کنند با بهترین شرایط به این مسابقات برسند. 

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول