اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

انصاری‌فرد: هزینه‌های دادگاه CAS بر عهده باشگاه استقلال است/ با برانکو توافق می کنیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هزینه‌های دادگاه CAS برعهده باشگاه استقلال است.

انصاری‌فرد:  هزینه‌های دادگاه CAS  بر عهده باشگاه استقلال است/ با برانکو توافق می کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدحسین انصاری‌فرد پس از اعلام رأی دادگاه CAS  مبنی بر قهرمانی پرسپولیس گفت:‌ در مراسم ختم کاشانی بودیم که این خبر را شنیدیم و اینکه دادگاه بعد از چندین جلسه رای خود را صادر کرد و جام را متعلق به باشگاه پرسپولیس دانست. جام قهرمانی را هم از قبل گرفته بودیم و هر دو جام را در یک بازی خانگی تقدیم به هواداران خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد مبلغ پرداخت هزینه های دادگاه CAS  گفت: از کم و کیف خبر ندارم اما  هزینه‌های این دادگاه را استقلال می پردازد زیرا استقلال شاکی این پرونده بوده است.

وی در مورد توافق با برانکو گفت: از زمانی که من به عنوان مدیرعامل به پرسپولیس آمدم وقتی اخباری مبنی بر شکایت برانکو از پرسپولیس را شنیدم به او اطلاع دادیم و اعلام کردیم که جای ما و شما در کمیته انضباطی فیفا نیست می‌توانیم با صحبت دوستانه مشکل را حل کنیم.

انصاری‌فرد افزود: چندین مرتبه از طریق ایمیل و واتساپ با برانکو در تماس بودیم امروز هم وکیل رسمی ایشان به باشگاه آمد. ما پیشنهاد خود را دادیم و ایشان هم پیشنهادشان را مطرح کردند قرار شد با برانکو جلسه‌ای بگذارد و نتیجه را به ما اعلام کند.

وی در مورد رقم توافق گفت: رقم توافق مشخص شده اما آن را اعلام نمی‌کنیم.  فکر می‌کنم ما و برانکو به توافق برسیم و مشکلی در این رابطه وجود نداشته باشد.

انصاری‌فرد در مورد راهکار پرداخت مطالبات ارزی برانکو گفت: در این زمینه مشکلی وجود ندارد و راهکار داریم و از طریق بانکی در خارج از کشور این مبلغ را پرداخت خواهیم کرد.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول