اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

ملی‌پوش سنگنوردی: آمادگی 100 درصد برای بازی‌های ساحلی دارم

ملی پوش سنگنوردی گفت: با آمادگی 100 درصد به بازی‌های ساحلی می‌روم و امید زیادی برای کسب نتیجه دارم.

ملی‌پوش سنگنوردی: آمادگی 100 درصد برای بازی‌های ساحلی دارم

علی برات زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایطش برای حضور در بازی های ساحلی اظهار داشت: حدود دو ماهی در اروپا اردو داشتم و یک مربی اتریشی هم جذب کرده بودم. از این دو ماه 16 روز را در آلمان تمرین کردم و 2 هفته هم است که به ایران بازگشته‌ام.

وی ادامه داد: فدراسیون بلیت رفت و برگشت را تهیه کرده بود و سایر هزینه‌ها را که حدود 70 میلیون تومان بود را خودم تامین کردم. کمیته المپیک هم 12 میلیون را برای ورزشکاران در نظر گرفته بود که تاکنون 6 میلیون تومان آن را پرداخت کرده است که البته مبلغ چندانی نمی‌شود.

سنگنورد کشورمان در مورد حریفانش گفت: 25 نفر از بهترین‌های دنیا حضور دارند. همه آنها را به خوبی می‌شناسم و ورزشکاران قدرتمندی هستند. البته من هم بیکار ننشسته‌ام و تمرینات خوبی را در این مدت پشت سر گذاشتم.

برات‌زاده در مورد اینکه آیا امیدوار به کسب مدال است، یا خیر، تاکید کرد: از شرایطم راضی هستم و با آمادگی 100 درصد راهی قطر خواهم شد. قطعا امیدوارم که نتیجه بگیرم. اگر امیدوار نباشم به هیچ مسابقه‌ای نمی‌روم و هزینه اضافی نمی‌کنم.

به گزارش فارس، علی برات زاده و الناز رکابی دو سنگ نورد کشورمان در بازی‌های ساحلی قطر خواهند بود که پنجشنبه عازم این کشور می‌شوند. این رقابت‌ها تنها در ماده بولدر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول