اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

ماجرای عجیب در تیراندازی؛ فشنگ هایی که در آلمان جا ماند!

در حالی که تیراندازان ایران بارها اعتراض خود را به کمبود فشنگ مطرح کرده‌اند، نکته عجیب اینجاست که در سفر تیراندازان به آلمان چند هزار فشنگ جا مانده است.

ماجرای عجیب در تیراندازی؛  فشنگ هایی که در آلمان جا ماند!

به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون تیراندازی ایران مدت‌هاست با کمبود فشنگ و مهمات روبه‌روست که بارها این مشکلات از سوی ورزشکاران و مربیان مطرح شده است. یکی از راه‌های حل این مشکل اعزام تیراندازان به رویدادهای بین‌المللی است تا بتوانند از این طریق فشنگ تهیه کرده و وارد کشور کنند.

در جریان سفری که ملی‌پوشان تیراندازی به آلمان داشتند، چندهزار فشنگ خریداری شد اما نکته عجیب ماجرا اینجاست که این فشنگ‌ها در فرودگاه جا ماند!

رضا ملک‌محمدی دبیر فدراسیون تیراندازی در گفت‌وگو با فارس درباره شایعاتی که مطرح شده بود مبنی بر اینکه تعدادی فشنگ گم شده، خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر مشکلی از بابت فشنگ نداریم موضوع این است که فشنگ‌ها در آلمان جا مانده است. حتی یکی از دوستان‌مان در آلمان را فرستادیم اما گفتند باید شخصی که این فشنگ‌ها را خریداری کرده (رضایی مربی تفنگ)، بیاید و تحویل بگیرد.

وی درباره اینکه چه اتفاقی افتاده که باعث شده تا فشنگ‌ها در آلمان جا بماند، تصریح کرد: چون ورزشکاران لحظه آخر به فرودگاه رسیده بودند به خاطر مسائلی که پیش آمد نتوانسته بودند فشنگ‌ها را با خود بیاورند. حالا قرار است در اعزامی که تیم ملی به هانوفر دارد این فشنگ‌ها را تحویل بگیریم.

ملی‌پوشان تیراندازی تفنگ و تپانچه قرار است برای آمادگی جهت کسب سهمیه المپیک سفری به آلمان داشته باشند. کاروان تیراندازی ایران 2 سهمیه در تفنگ بادی کسب کرده است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول