اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

کریمی: مربیان هندی شیطنت می‌کردند/ با مشکلاتم در کشتی هند می‌توانم کتاب بنویسم

مربی ایرانی تیم ملی کشتی آزاد هند گفت: جدایی‌ام از این تیم با توافق دوجانبه بود هرچند که مربیان هندی در این خصوص شیطنت‌هایی داشتند.

کریمی: مربیان هندی شیطنت می‌کردند/ با مشکلاتم در کشتی هند می‌توانم کتاب بنویسم

حسین کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص مطلبی که رسانه‌های هندی مبنی بر اخراج او از تیم ملی کشتی آزاد این کشور منتشر کرده بودند گفت: از ابتدای سال ۹۸ همکاری ما آغاز شد، اما با توجه به مشکلات زیادی که در کادر فنی کشتی آزاد هند وجود داشت و موضع‌گیری‌هایی که مربیان هندی مقابل من داشتند این ۶ ماهه را تحمل کردم و تا پایان مسابقات جهانی به همکاری با هم ادامه دادیم.

وی ادامه داد: دبیر رئیس فدراسیون کشتی در دیداری که با رئیس فدراسیون کشتی هند داشت کاملاً در جریان این موضوعات قرار داشت و به آنها گفت اگر می‌خواهید پیشرفت کنید باید با برنامه‌های مربی کار کنید نه اینکه مربی با برنامه‌های شما کار کند. مربیان هندی هم مقابل من موضع گرفتند و همکاری خوبی نداشتند و دوست نداشتند یک مربی خارجی کارها را در دست بگیرد.

مربی ایرانی تیم ملی کشتی آزاد هند گفت: من هم تا پایان مسابقات جهانی صبر کردم تا پس از آن تصمیم گیری کنیم که خوشبختانه از نظر فنی هم نتایج خوبی کسب کرد. کشتی آزاد هند برای اولین بار ششم دنیا شد و برای نخستین بار موفق به کسب ۴ مدال در مسابقات جهانی و 3 سهمیه المپیک شد. در جلسه‌ای که داشتیم قرار شد صفر تا 100 امور فنی و تمرینات اردویی با من باشد، اما مربیان هندی دوست نداشتند این اتفاق اتفاق رخ دهد و شیطنت هایی کردند؛ جدایی ما نیز بر اساس توافق دوجانبه بود.

کریمی تصریح کرد: برنامه‌های خوبی برای هند داشتیم که نتایج آن مشخص و قابل قبول بود من هم گفتم اگر قرار باشد من در اختیار مربیان شما باشم، امکان ادامه همکاری نیست. این ۶ ماه را هم با سختی تحمل کردم. طبق مکاتباتی که داشتیم، شرایط من مورد قبول آنها واقع نشد. قرار است سه شنبه به هند سفر کنم و جلسه نهایی را داشته باشیم، اما به احتمال خیلی زیاد قطع همکاری خواهیم کرد.

وی در این خصوص گفته می‌شود مربیان هندی از او خواستند در دیدار رده‌بندی حریف هندی مقابل رضا اطری در جایگاه مربی قرار گیرد و از این موضوع سرباز زده است گفت: یکی از موضوعات هم این بود که البته بیشتر دنبال بهانه بودند. به عنوان یک ایرانی دوست دوست داشتم رضا برنده شود چون هم استانی من است و عرق ملی اجازه این کار را نمی‌داد، مقابل او قرار بگیرم، اما آنها بیشتر دنبال بهانه بودند چون از نظر فنی نمی‌توانستند ایرادی بگیرند بهانه آوردند.

مربی ایرانی تیم ملی کشتی آزاد هند گفت: یکی دیگر از موضوعات این بود که چرا من با مربیان هندی هم اتاق نشده‌ام، اما طبق یکی از بندهای قرار دادم فدراسیون کشتی هند باید یک آپارتمان مبله در اختیار من و خانواده ام می‌گذاشت که بعد از ۴ ماه این اتفاق افتاد.

کریمی خاطر نشان کرد: شرایط و مشکلات من به قدری بود که می‌توان با آن یک کتاب نوشت، اما هیچ وقت هیچکدام را رسانه‌ای نکردم، اما حالا وقتی در سطح ملی نتیجه گرفته‌اند دنباله بهانه هستند. من هیچ بحثی با آنها نداشتم، اما دنبال بهانه هستند و حالا هم اگر تمایلی به ادامه همکاری و پذیرش شرایط من نداشته باشند با توافقی دوطرفه قطع همکاری خواهیم کرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول